سفر یک روزه مدیرکل آموزش و پرورش فارس به شهرستان سروستان

سروستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس، سفر یک روزه خود به شهرستان سروستان را در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور مسئولین منطقه به پایان رساند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سفر یک روزه مدیرکل آموزش و پرورش فارس به شهرستان سروستان

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس که به همراه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در شهرستان سروستان حضور یافتند، پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهدا، به ویژه شهدای دانش آموز، از 22 مدرسه این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

محمد خلیل عسکری پس از بررسی تجهیزات و منابع مدارس، در نشستی صمیمانه به گفت و گو با فرهنگیان این شهرستان پرداخت. در این نشست سه تن از فرهنگیان به عنوان نماینده مدیران، نماینده دبیران و نماینده پیشکسوتان درخواست ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

عسکری و تیم همراه در پایان این سفر یک روزه در محل فرمانداری سروستان حضور به هم رسانده و با مسئولین منطقه پیرامون تصمیمات لازم در حوزه تجهیز مدارس سروستان به بحث و گفت و گو پرداختند.

عسکری در پاسخ به سوال خبرنگار پانا درباره برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش برای تجهیز مدارس سروستان گفت: مدارس سروستان سرشار از نیروی انسانی با انگیزه و دانش‌آموزان امیدوار و مستعد است و با توجه به دغدغه‌مندی دانش‌آموزان این شهرستان تلاش‌های لازم جهت تجهیز سخت‌افزاری مدارس این شهرستان نیز صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار