بیست و هشتمین روز مقاومت؛

ادامه جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه

ناامیدی از نهادهای بین‌المللی در توقف کشتارهای رژیم صهیونیستی

تهران (پانا) - ارتش رژیم صهیونیستی برای بیست و هشتمین روز متوالی به جنایات ضد بشری نوار غزه ادامه داد. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از موشک‌هایی با قدرت تخریب بسیار زیاد استفاده می‌کنند بر همین اساس نوار غزه در معرض حملات گسترده زمینی، هوایی و دریایی قرار دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ادامه جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه بیش از ۱۵ کشتار و جنایت را علیه غیرنظامیان در غزه مرتکب شده است. به دنبال این ۱۵ جنایت صهیونیست‌ها، ده‌ها تن شهید و مجروح زیر آوار مانده‌اند.

به گفته اشرف القدره، اشغالگران اسرائیلی عامدانه محوطه‌های اطراف بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد بیست و هشتمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، دستور تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه رقم می‌زند و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

آنچه که شاهد آن هستیم این است که مسئولان و مقامات نهادهای رسمی جهان در ظاهر خواستار پایان دادن به کشتار غزه هستند اما در عمل هیچ اقدامی نمی‌کنند و برخی نیز با حمایت از اسرائیل تحت عنوان دفاع از خود، نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع را توجیه می‌کنند.

مردم جهان از این همه سبعیت و توحش خشمگین هستند و خواستار پایان دادن به این جنگ خونین هستند و از دولت های خود می خواهند از شعار و لفاظی دیپلماتیک دست بردارند و بصورت یکپارچه و عملی برای آتش بس و توقف جنگ اقدام کنند.

ناامیدی از سازمان‌ها و نهادهای بین المللی در جلوگیری و توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی درحالی است که همه مقامات این سازمان‌ها میدانند که غزه با فاجعه انسانی و منطقه خاورمیانه با بحران عظیمی روبه روست و دامنه این جنگ ممکن است، به دیگر کشورها سرایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار