مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی به منظور دستیابی به اهداف آموزشی

‌‌‌‌‌‌زاهدان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت به منظور دستیابی به اهداف آموزشی برنامه‌ریزی مناسب ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برنامه‌ریزی به منظور دستیابی به اهداف آموزشی

حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش بم پشت، توسعه و آبادانی هر کشور و جامعه ای را در گرو پرداختن به نظام تعلیم و تربیت دانست.

وی افزود: شرایط امروز ایران اسلامی و حوزه آموزش و پرورش با وضعیت اسفبار دوران قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست؛ چرا که در جای جای این سرزمین کهن و سرافراز شاهد رشد و توسعه در ابعاد مختلف هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: امروز در دورترین نقاط و مناطق صعب العبور نیز دانش آموزان از نعمت مدرسه، کلاس درس، معلم و بدیهیات فرآیند تعلیم و تربیت بهره مند هستند و به شکرانه توجه مسئولان نظام، شعار توسعه برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی بیش از پیش عملی شده است.

بروشکی ادامه داد: البته هنوز هم برخی مناطق نیازمند توجه و تلاشی مضاعف هستند و شرایط برای رسیدن به نقطه هدف و مطلوب مهیاست که لازم است در ابن راستا عزم و اراده ای مستحکم وجود داشته باشد.

وی خطاب به کارکنان آموزش و پرورش بم پشت بیان کرد: صداقت، سلامت، صمیمیت و پاکدستی کارکنان هر مجموعه ای از مولفه‌های تحصیل موفقیت هاست؛ بنابراین رعایت اصول حاکم بر دستگاه و پرهیز از قانون گریزی را سرلوحه کار قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: از جمله برنامه‌های در دست اقدام آموزش و پرورش استان، توجه ویژه به مناطق مرزی و توانمند سازی نیروی انسانی این مناطق است که به جدّ بدنبال آن هستیم و در این خصوص از ظرفیت ها و بسترهای گوناگون کمک خواهیم گرفت.

بروشکی اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف سازمانی باید برنامه داشته باشیم و با برنامه‌ریزی صحیح حرکت کنیم و وجود نقشه راه در امور گوناگون کمک موثری برای رسیدن به اهداف مورد نظر خواهد کرد.

دانش آموز خبرنگار:عسل تقی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار