معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

ضرورت حمایت همه‌جانبه از گروه آموزشی آموزگاران پایه اول ابتدایی

زاهدان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر شایسته‌سالاری در انتصاب‌ها به ویژه انتصاب مدیران مدارس گفت یکی از گروه‌هایی که نیاز به پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه دارد، گروه آموزگاران پایه اول است، چرا که با توجه به اهمیت این پایه، نقش این معلمان در سیستم آموزشی بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حمایت همه‌جانبه از گروه آموزشی آموزگاران پایه اول ابتدایی

رسول صفرزایی در گردهمایی معاونان آموزشی شهرستان ها و مناطق استان سیستان و بلوچستان که در خانه معلم زاهدان برگزار شد، خطاب به معاونان آموزشی اظهار کرد: در خصوص ماندگاری نیروهای پرتلاش و با صلاحیت، نهایت توان و همت خویش را به کار گرفته و در سایر بخش ها نیز از ظرفیت‌های مختلف همچون همکاری‌های درون سازمانی و برون سازمانی، ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش، خیرین مدرسه‌ساز و مواردی از این قبیل استفاده کنید.

وی افزود: در مواجهه با چالش‌ها هیچ بن‌بستی وجود ندارد، بلکه باید فعالانه و خلاقانه به دنبال راه حل‌های متفاوت بود و راهکارهای مقتضی را می توان یافت یا ساخت.

صفرزایی با تاکید بر افزایش هم افزایی ها تصریح کرد: پس از این نشست، معاونین قطب ها ضمن افزایش مشارکت و هماهنگی، شایسته است از طریق مشورت و رای گیری نسبت به تعیین نماینده قطب ها تا ابتدای خردادماه، برگزاری جلسات ثابت ماهیانه در سطح قطب و ارائه گزارشات دقیق و مستمر اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار