راه یابی معلم گلوگاهی به بخش مسابقه جشنواره نقالی و روایتگری سیلک

گلوگاه (پانا)- اویس خادم لو معلم گلوگاهی به بخش مسابقه جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان راه یافت.

کد مطلب: ۱۴۱۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی معلم گلوگاهی به بخش مسابقه جشنواره نقالی و روایتگری سیلک

نخستین جشنواره سیلک شامل بخش های زنده یاد مرشد ترابی(بزرگسالان)، کهنه سواران(پیشکسوتان)، رویش(نونهالان و نوجوانان) و پژوهش است.

خادم لو در بخش پژوهش این جشنواره به بخش نهایی و مسابقه راه یافت؛ همچنین در همین بخش سیده طاهره حسینی از کردستان نیز به بخش نهایی راه یافت.

در بخش زنده یاد مرشد ترابی، سید مهرداد کاوسی از همدان، امیر تنها از لاهیجان، حورا تیلا از آبادان، حبیبه آزادی از فارس، پویا بازرگان از کرمانشاه، فاطمه زارعی از رشت و کیمیا یعقوبی از تهران به بخش مسابقه راه یافتند.

در بخش رویش، نقالان مهرآیین افشار از آبادان، مهروی تابیدانی از همدان، محدثه صالحی از اراک، فاطمه موسوی از خراسان رضوی، محمدحسین پاسیار، سپیده خرمی، کوثر رحیمی، مهرسا علاییان، مهسا و مهتاب شومالی، محمدکیان دامغانی، مهرآفرین مهرآیین، حنانه کازران، مهدیس زیدی، محیا مرادی، زهرا قربانعلی زاده و سحر سادات مستوری از کاشان به بخش مسابقه رسیدند.

همچنین در بخش کهنه سواران و پیشکسوتان، مرشد مسعود شاهنگی از اصفهان به اجرا خواهد پرداخت.

نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک توسط موسسه فرهنگی و هنری گذر خونه نقلی کاشان، به دبیری مرشد مسعود نوری فرد برگزار می شود که از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان با برگزاری نشست‌های تخصصی، اجرای نقالان در مکان های تاریخی و فرهنگی، مدارس و کافه های سطح شهر کاشان و آران و بیدگل به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار