معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی:

هوشیاری و آمادگی کامل در مقابل دشمن داشته باشیم

تبریز (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی داشتن آمادگی کامل در مقابل دشمن را مقابله هوشمندانه همیشگی در برابر توطئه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هوشیاری و آمادگی کامل در مقابل دشمن داشته باشیم

جعفر رزمی در مراسم استانی زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان ماندگار آیت الله طالقانی ناحیه چهار تبریز بیان کرد: ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که از ابتدای انقلاب تا کنون دشمنان زیادی دارد.

وی ادامه داد: این دشمنی از ابتدای انقلاب در اشکال گوناگون بوده و تاکنون ادامه دارد و ما همواره با تهدیدات ترکیبی و دائمی مواجه هستیم و این موضوع ایجاب می کند تا برای مقابله با انواع تهدیدات به ویژه تهدیدات سایبری آمادگی لازم را داشته باشیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر فلسطین و غزه گفت: زنان و کودکان از جنگ مصون هستند اما امروز اسرائیل غاصب در مقابل تمام رسانه ها و سازمان های حقوق بشر، انواع تسلیحات گسترده را در غزه برای کشتار زنان و کودکان به کار می گیرد و حتی به بیمارستان ها نیز رحم نمی کند.

رزمی با بیان این که امروز غزه به معیار و میزان تبدیل شده تا ببینیم انسان هستیم یا نه، آیا وجدان داریم یا نه،ادامه داد: امروز نزدیک ۵۰ طایفه در غزه مقابل چشم دنیا محو شده اند و این مصداق کامل نسل کشی است.

وی افزود: برخی ها می گویند که حماس شروع کننده این جنگ بود اما همه می دانند که موضوع غزه داستان ۷۵ ساله است و مربوط به دیروز و امروز نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: رسانه های رسمی این کشتارها را سانسور می کنند ولی به واسطه انتشار در شبکه های اجتماعی وجدان های خفته بشری بیدار شده و در سایه این بیداری چهره اسرائیل غاصب و حامیان آن ها در حال حاضر منفورتر از ۵ سال گذشته است.

رزمی تاکید کرد: قطعا پیروز این میدان فلسطین و جریان مقاومت است و وعده حق قطعا محقق می شود.

دانش آموز خبرنگار: امیرمهدی سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار