سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور خبر داد:

اختصاص ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای زرشک و عناب خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور از اختصاص ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای زرشک و عناب خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای زرشک و عناب خراسان جنوبی

غلامرضا هادربادی با اعلام این خبر در مراسم اختتامیه جشنواره زرشک خراسان جنوبی گفت: با هدف حمایت از باغداران به ویژه محصولات مزیت دار خراسان جنوبی ۹۲میلیارد تومان در قالب تسهیلات کم بهره به تشکل‌های حوزه کشاورزی اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه محور توسعه در همه جهان کشاورزی است، تصریح کرد: در دیار زرخیز خراسان جنوبی، طلای اصلی کشاورزان هستند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه کشاورزی امنیت محور است، اظهار کرد: هرچه در حوزه کشاورزی بیشتر سرمایه گذاری شود، سلامت و امنیت پایدارتر خواهد شد.

به گفته وی؛ کم هزینه ترین بخش برای ایجاد اشتغال، کشاورزی است، در حالی که در همه حوزه های دیگر تأثیرگذار است.

هادربادی، خراسان جنوبی را رنگین کمانی از محصولات مختلف خواند و گفت: خراسان جنوبی دنیایی از قابلیت های متنوع است و مشکلاتی که در مسیر کشاورزی این استان وجود دارد باید بر طرف شود.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور تصریح کرد: برای رونق صادرات باید به بحث آموزش بازاریابی به کشاورزان توجه کافی شود.

هادربادی با بیان اینکه به صندوق سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان باید کمک شود، خاطرنشان کرد: خرید توافقی زعفران در استان های تولید کننده این محصول انجام شده و برای سرمایه گذاری در این خصوص اعلام آمادگی می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار