مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان:

روشنگری جنایات رژیم صهیونسیتی موجب رسوایی آنها خواهد شد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت روشنگری از جنایات رژیم صهیونسیتی در بین جوانان و نوجوانان موجب رسوایی بیش از پیش این رژیم خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
روشنگری جنایات رژیم صهیونسیتی موجب رسوایی آنها خواهد شد

جلسه هم‌اندیشی و هم افزایی مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان با سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۱ زاهدان برگزار شد.

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: در روزهای گذشته شاهد حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم و بی دفاع غزه هستیم که باید با روشنگری و تبیین جنایات این رژیم، موجبات رسوایی آنان را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سالهاست که از ظلم در حق کودکان فلسطینی می گذرد و متاسفانه جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر در این زمینه سکوت اختیار کرده اند.

کیخا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مهم ترین برنامه‌های پیش روی ما در سال تحصیلی جدید جذب دانش آموزان در تشکیلات سازمان دانش آموزی است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: دانش آموزان می‌توانند از طریق سامانه my.medu.ir وارد بخش نورینو شده و بر اساس علاقه به فعالیت در تشکیلات پیشتازان جهادی و خبرگزاری پانا یک یا هر دو گزینه را انتخاب کنند.

کیخا در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز دانش آموز قرار داریم و همچنین طی هفته‌های گذشته شاهد جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در فلسطین بوده ایم که بی‌رحمانه کودکان و زنان بی دفاع را هدف حملات وحشیانه خود قرار داده‌ و منجر به شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم فلسطین شده‌اند، به همین مناسبت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

هادی واصفی، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۱ زاهدان در پایان این جلسه بیان کرد: ما با برنامه‌های سازمان دانش آموزی استان همراه و همسو هستیم تا دانش آموزان بتوانند در فعالیت‌های گروه‌های پیشتاز جهادی و خبرنگاران پانا استعدادهای خود را شکوفا کرده و در جامعه، فردی توانمند و مفید باشند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دُری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار