درخشش دانش‌آموزان استان زنجان در المپیادهای علمی کشور                  

زنجان (پانا) - دانش‌آموزان استان زنجان در المپیادهای علمی کشور مقام‌های اول تا سوم رشته‌های مختلف را به‌دست آوردند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان استان زنجان در المپیادهای علمی کشور                  

با اعلام رسمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان، مدال‌آوران نهایی المپیادهای علمی چهارده‌گانه کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ مشخص شدند.

در پایان مرحله سوم المپیادهای علمی ایران که به شکل حضوری و فشرده برگزار شد، مدال‌آوران تمامی ١۴ المپیاد، معرفی شدند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان افزود‌: سیده آذین مسافری، دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دو ناحیه دو زنجان، مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را از آنِ خود کرد.

وی ادامه داد: آراد شریفی، دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دو ناحیه دو زنجان، مدال طلای المپیاد جغرافیا، ویدا کرمی زرندی از دبیرستان عادی دولتی اسوه خدابنده با مدال نقره المپیاد علوم زمین و همچنین امیررضا نصیری وطن و رائد قنبری از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دو زنجان نیز‌، با دو مدال برنز المپیاد نجوم و اخترفیزیک، نام استان زنجان را در کشور‌، پرطنین کردند‌.

حسین تاران تمرین روش های درست مطالعه و تمرکز صحیح، برخورد جدی و هوشمندانه با مطالب علمی، جرأت و جسارت حل مسائل دشوار و پیچیده و انتخاب مسیر مستمر و عالمانه، را جزء رهیافت‌هایی دانست که در المپیاد‌های علمی، برای شناسایی، جذب و تشویق دانش‌آموزان بااستعداد و علاقه‌مند در‌نظر گرفته می‌شود‌.

وی‌، کسب نشان‌ المپیادهای علمی را مصداق امید‌آفرینی و افزایش روحیه خودباوری در میان دانش‌آموزان عنوان کرد و آن را جزء گام‌های تسهیل بخش فرایند نخبگی خواند که درنهایت، به اثرگذاری و جریان سازی در جامعه منجر می‌شود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار