امام جمعه شهرستان قدس:

سکوت در مقابل جنایات اسرائیل باید شکسته شود

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس بر نشان‌دادن خوی وحشی‌ و جنایتگری‌های صهیونیست‌ها در فلسطین به مردم دنیا تاکید کرد و گفت سکوت در مقابل جنایات و نسل‌کشی‌های رژیم اشغالگر قدس باید شکسته شود.

کد مطلب: ۱۴۱۴۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سکوت در مقابل جنایات اسرائیل باید شکسته شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه محمدی، امام‌جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز‌جمعه شهرستان گفت: امروز اتحاد و وحدت بین همه کشورهای اسلامی به واسطه حملات رژیم صهیونیستی شکل گرفته و همه آزادگان دنیا برای نابودی اسرائیل آماده اند و انشالله نابودی‌اش را خواهیم دید.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: امام عزیز ما در سالروز تاسیس سازمان ملل در صحیفه امام خمینی‌(ره) فرمود، دنیا امروز اسیر غارتگران و جهانخواران است که دنیا را به آتش می‌کشند و نیز گرفتار وابستگان آنان هستند که منافع ملت‌ها و کشور های خود را فدای منافع ابرقدرتها می‌کنند. دنیای امروز گرفتار سازمان‌های دست نشانده قدرت‌های بزرگ و بویژه آمریکاست که با نام بی‌محتوای شورای امنیت، عفوبین الملل، حقوق بشر و این قبیل مفاهیم بی محتوا که به قدرتهای بزرگ خدمت می‌کنند و در حقیقت مجری احکام و مقاصد آنان و مامور محکوم‌نمودن مستضعفان و مظلومان جهان به نفع قدرت‌های بزرگ هستند.

وی افزود: امروز سازمان ملل در حمایت از رژیم اشغالگر بیانیه می‌دهد و نخست وزیر انگلیس می‌گوید ما در کنار شما هستیم و باید تروریست را از بین ببریم.

امام‌جمعه شهرقدس با اشاره به دولتمردان کشورهای آلمان، انگلیس و قدرت‌های مرتجع منطقه و در صدر آنها آمریکا گفت: اینها هستند که از اعمال تروریستی رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند ولی دفاع مردم مظلوم فلسطین را به عنوان کارهای تروریستی در افکار عمومی دنیا نشان می‌دهند. باید افراد ترسویی نظیر محمود عباس را کنار گذاشت و جنایتگری صهیونیست ها را که در یک شب و در یک حمله نزدیک به ۱۵۰۰ نفر را به شهادت رساندند به دنیا نشان داد.

حجت السلام محمدی افزود: اگر کسی متوجه این ماجرا نشود، دیگر بعید است بقیه مسائل را متوجه شود و هنوز بعضی افراد در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند. امروز چهار محور در جنگ روایتها وجود دارد، یک روایت شبهات مذهبی و سنی بودن حماس و فلسطینیان برجسته می کند و قصد ایجاد دودستگی دارد.

وی افزود: شبهه دیگر حقوقی است و می‌گویند حماس و اسرائیل هر دو بد هستند و هر دو جنگ می‌کنند، ولی هفتاد سال جنگ اسرائیل را با مردم مظلوم فلسطین نمی‌بینند. شبهه دیگر سیاسی است و چهارم اقتصادی است؛ بالا رفتن قیمت دلار را به اعتقادات ما ربط می‌دهند که درگیر نشوید قیمت دلار در کشور بالا می‌رود که به حمد خدا در جامعه اثر نگذاشته و مردم عقیده دارند، نباید با آنها سازش کرد. امروز برای حمایت از این ملت مظلوم سپاه حضرت مهدی موعد(عج) شهرستان ثبت‌نام می‌کند و سپاه قدس شهرستان‌قدس آماده مبارزه و حضور در جهاد با اسراییل است.

حمزه‌محمدی، امام‌جمعه شهرستان‌قدس با اشاره به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم‌حسنی(ع) گفت: در روایات از امیرالمؤمنین مواردی در مورد قساوت قلب بیان شده که اگر چهل روز بگذرد و با عالم دینی نشست و برخواست نکند دچار قساوت قلب می‌شود. حضرت عبدالعظیم حسنی هم با توجه به عرضه اعتقاداتشان به امام معصوم، نکات مقامش به حدی رسیده که ثواب زیارتش به اندازه ثواب زیارت ائمه اطهار است.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار