امام جمعه شهرستان قدس؛

ایستادگی در برابر استکبار، یعنی سربلندی و قدرت اسلام

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس گفت: در مقابل استکبار باید ایستاد و قطعا این مسایل را دنبال خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ایستادگی در برابر استکبار، یعنی سربلندی و قدرت اسلام

حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نمازجمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اینکه خیری از انسان‌ها به همدیگر برسد بسیار مهم است اما برخی افراد وجودشان خیری ندارد و مصرف کننده هستند در حالیکه لازم است در هر سنی دنبال فراگیری علم و دانش، رشد و معنویت بود.

وی افزود: اصلاح فکر و قلب باید مورد توجه انسان‌ها قرارگیرد و از حسادت، کبر و ریا به دور باشد و با اخلاص و تمام وجود از امام زمان(عج) در تعالی و پرورش استعانت خواست.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: امروز چالش برسر برچیدن بساط نفوذ آمریکا از منطقه است و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اوج گیری گفتمان انقلاب اسلامی و گسترش بر سایر کشورها اشاره شده و مورد توجه است.

وی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل لحظه به لحظه سر داده می‌شود و این خط مشی و جریان برگرفته از قرآن است و اگر بخواهیم ایمان حقیقی را درک کنیم باید بر قرآن تفکر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه در مقابل استکبار باید ایستاد و با تبعیت از ولایت فقیه اقدامی انجام خواهد شد، ادامه داد: انتظار بر سخنرانی سیدحسن نصرالله یعنی سربلندی و قدرت اسلام است و همه قطعا این مسایل را دنبال خواهیم کرد.

وی ضمن قدردانی از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز گفت: فردا راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان قدس به سمت مصلی و اجتماع اقشار مختلف مردم و دانش‌آموز در مصلی برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرقدس با فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود: برای مقابله به فرهنگ غربی، اندیشمندان و فعالان جبهه فرهنگی در هر جایگاهی که هستند موظف بر مبارزه با جرائم و فرهنگ بیگانه هستند و نهادها نباید کوتاهی را به گردن یکدیگر اندازند و دلسوزانه مسوولیتی که پذیرفته‌اند را اجرا کنند.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار