معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

معیشت عزت آفرین کشور در گرو اقتصاد فرهنگ است

تبریز (پانا) - معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معیشت عزت آفرین کشور را در گرو اقتصاد فرهنگ عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معیشت عزت آفرین کشور در گرو اقتصاد فرهنگ است

مریم جلالی در مراسم اولین روستای سنگی گردشگری کندوان در بین روستا های منتخب جهان گفت: این همگرایی و انسجام یک نمایش قدرتمندانه از خانواده ایرانی است که نه تنها الان بلکه همیشه سربلند و غیرتمند بوده است.

وی ادامه داد: اگر گردشگری امروز در جهان به عنوان دانش است در آذربایجان به عنوان یک سبک زندگی است و در این خصوص کندوان ثابت کرده که از صخره و سنگ روح زندگی آفریده است و در طول تاریخ آفرینندگی کرده است.

جلالی اظهار کرد: هوش و استعداد تاریخی ایران کمک کرده تا به مدد سبک زندگی اسلامی و آن چیزی که رافت و محبت اسلامی و آن چیزی که پیامبر اسلام آموخته این است که همیشه کنار یکدیگر باشیم، برگ برگ صنع پروردگار را منت پذیر و شاکر باشیم و از صخره ها زندگی به وجود بیاوریم.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: خانواده ایرانی به مدد زنان و مادرانی که غیرت تربیت کرده اند در گوشه گوشه این شهر و کشور هویت خود را پاسداری کرده است که این موضوع مایه افتخار مردم کشور است.

وی اذعان کرد: روستا یک فرهنگ و زندگی است که زندگی را در تاریخ و تار و پور جغرافیا طنیده است و در این راستا جهان نیز توان این همه ظرفیت و ویژگی را قطعا نخواهد داشت.

جلالی افزود: معیشت عزت آفرین کشور در گرو اقتصاد فرهنگ است چرا که فرهنگ اقتصاد رونق بخش زنجیره ارزش است و لذا در این زمینه روستای کندوان نیز برای زیست بوم بشری به عنوان یک ارزش بسیار مهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گردشگری خون تازه ای در رگ های میراث فرهنگی است و لذا در این خصوص امید است با به وجود آمدن این رویداد بسیار مهم در سطح جهان شاهد اتفاقات بسیار ارزشمندی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار