معاون پرورشی و فرهنگی البرز در گفت‌وگو با پانا :

مسئله فلسطین عدل و انسانیت را در درون ما زنده کرد

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در حاشیه تجمع اعتراضی در حمایت از مردم فلسطین واقع در امام زاده حسن کرج گفت انسانی که در او انسانیت و عدل زنده است نمی‌تواند نسبت به مسئله فلسطین بی‌تفاوت باشد .

کد مطلب: ۱۴۱۴۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئله فلسطین عدل و انسانیت را در درون ما زنده کرد

سردار فتح الهی معاون پرورشی و فرهنگی استان البرز در گفت و گو با پانا خاطرنشان کرد: « هر انسانی که در او انسانیت و عدل زنده است نمی‌تواند نسبت به مسئله ی فلسطین بی تفاوت باشد .امروز شاهدیم بسیاری از قدرت های عالم که نسبت به موضع فلسطین خنثی بودند اکنون نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی موضع گرفته اند .»

وی اضافه کرد: «حضور در این تجمعات اعتراضی در حمایت از ملت مظلوم و جنگ زده ی فلسطین وظیفه ی انسانی بدیهی همه ما است . ما در این تجمعات به عشق مظلومیت و شجاعت فلسطینی ها و خانواده های داغدار آنها حضور پیدا کرده ایم تا بگوییم محکم و کوبنده در کنار آن ها مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده ایم . »

فتح الهی در پایان یادآوری کرد : « امروز ما با حضور در این تجمعات خطاب به خط نفاق ، استکبار و رژیم جنایتکار اسرائیل اعلام انزجار می کنیم و آمادگی خود را برای حضور در هر گونه معرکه و نابودی اسرائیل اعلام می‌کنیم.»

دانش آموزخبرنگار: آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار