رئیس مجلس دانش‌آموزی لرستان:

مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله مشترک ملت‌های اسلامی است

خرم آباد (پانا) - رییس مجلس دانش‌آموزی لرستان گفت مسئله فلسطین همچنان مهم‌ترین و زنده ترین مسئله‌ مشترک ملت‌های اسلامی است. سیاست‌های رژیم صهیونیستی دست یک ملت را از خانه خود، میهن و خاک آباءو اجدادیشان کوتاه کرده و در آن رژیمی تروریست و مردمی بیگانه نشانده است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله مشترک ملت‌های اسلامی است

سبحان چگنی رییس مجلس دانش آموزی لرستان در گفت و گو با پانا گفت: «سست تر و بی پایه تر از منطق پوشالی تاسیس رژیم صهیونیستی چیست؟ بر اساس ادعاهای زیادی به یهودیان در سال‌های جنگ جهانی دوم ظلم زیادی شده است. آیا باید با آواره کردن ملتی در غرب آسیا و کشتارهای فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را بگیرند؟»

وی در ادامه افزود: «این منطقی است که دولت‌های غربی با حمایت بی دریغ خود از رژیم صهیونیستی به آن تکیه کرده و بدین گونه همه ادعاهای خود در باب حقوق بشر و دموکراسی را زیر سوال برده اند.»

این نماینده مجلس دانش آموزی لرستان ضمن بیان اینکه صهیونیست ها فلسطین را از روز اول به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده اند، اظهار کرد: «رژیم صهیونیستی نه یک کشور بلکه یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان است. مبارزه با این رژیم ظالم مبارزه با استکبار و ظلم است و این وظیفه همگانی است.»

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: «همه ما باید با مشارکت فعال در راهپیمایی روز قدس انسجام و اتحاد خود را جهت دفاع از برادران مظلوم فلسطینی و مبارزه علیه ظلم و استکبار به دشمنان امت اسلام نشان دهیم.»

دانش آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار