بیانیه معلمان و دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شاهد ارشاد اهواز:

اسرائیل کلمه ننگینی است که تا قیام قیامت بر دامان بشریت می‌ماند

اهواز (پانا) - معلمان و دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شاهد ارشاد ناحیه ۳ اهواز در پی بمباران بیرحمانه بیمارستان المعمدانی واقع در نوار غزه بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اسرائیل کلمه ننگینی است که تا قیام قیامت بر دامان بشریت می‌ماند

معلمان و دانش آموزان مدرسه دخترانه شاهد ارشاد ناحیه ۳ اهواز در پی بمباران بی رحمانه بیمارستان المعمدانی واقع در نوار غزه بیانیه ای صادر کردند که به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین

«اسرائیل کلمه ننگینی است که تا قیام قیامت بر دامان بشریت می ماند و حال کسانی که ذره ای در وقوع رویداد کربلا شک و تردید را به جان خریدند ببینند که در عصر مدرنیته، جانیان آدم کش وکودک کش همان نقش لشکریان یزید را ایفا می کنند و واژه به واژه انسانیت را مجلد به بوی تعفن کرده اند. هیهات از این ظلم کثیر؛ الا یا اهل عالم به گوش باشید باری دیگر فریاد هل من ناصر ینصرنی در گوش ها طنین انداز شده است و مظلومیت مردمی بی گناه از مساجد، کلیسا و معابد از طنین به فریاد تبدیل شده است؛ و اینک‌ ما جوانان، فرهنگیان و هر آن کس که ندای مظلوم گوششان را آزار نمی‌دهد با جان و دل نوا سر می دهیم که تا سر حد جان از رژیم نحس اسراییل و برادر خوانده اش آمریکای جنایتکار متنفریم.

گفتنی است رژیم جعلی و موقت صهیونیستی شب گذشته مردم بی پناه و مجروح در بیمارستان المعمدانی واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد که در این حمله بی رحمانه و ددمنشانه قریب به هزار نفر از غیر نظامیان به شهادت رسیدند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار