فرمانده سابق حوزه ۳۳۷ حضرت علی اکبر(ع):

توکل و عمق‌بخشی‌ دینی از مهم‌ترین عوامل موفقیت هستند

شهرری یک (پانا) - فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج ۳۳۷ حضرت علی اکبر(ع) سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، توکل‌به‌خدا، عمق‌بخشی‌دینی و معنویت را از عوامل‌اصلی موفقیت دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۳۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توکل و عمق‌بخشی‌ دینی  از مهم‌ترین عوامل موفقیت هستند

پاسدار امیر آرمین‌راد، فرمانده سابق حوزه ۳۳۷ حضرت علی اکبر(ع) درآیین تکریم و معارفه فرماندهی این حوزه، تعامل و همکاری‌ را یکی از اصول مهم در زندگی دانست و بیان‌ کرد: برای خدمت‌رسانی خالصانه به مردم تمام سعی مجموعه بسیج، تعامل و همکاری خوب با مسئولین شهر قیامدشت و بخش خاوران بوده‌است؛ لازم‌است شما نوجوانان و آینده‌سازان هم تعامل و همکاری‌ مثبت و سازنده با زحمتکشان را همواره درنظر داشته‌باشید.

وی در ادامه فعالیت‌های صورت‌ گرفته و درحال جریان را برای دانش‌آموزان شرح داد و اظهار کرد: معنویت و عمق‌بخشی دینی یکی از مهم‌ترین اصول مورد توجه‌است و برگزاری جلسات اخلاق در بیت امام‌جمعه، نشست های بصیرت‌افزایی، روشنگری، تشکیل حلقه‌های صالحین ویژه‌دانش‌آموزان و تشویق مربیان و نفرات برتر این طرح، از جمله فعالیت‌ها در راستای عمق‌بخشی دینی و تقویت معنویت در جوانان و نوجوانان بوده‌است.

آرمین‌راد در شرح فعالیت‌های فرهنگی،آموزشی و ورزشی ادامه‌داد: افزایش مهارت‌های فردی باهمکاری موسسات فنی،تربیتی و.... از جمله اقدامات فرهنگی و جوان‌محور ما بوده‌است؛ از طرفی دیدار با ورزشکاران مقام‌آور شهر قیامدشت و تقدیر از آنها و هدایت برنامه‌های فرهنگی مجموعه‌های مختلف راهم در جهت حمایت از فعالیت‌های ورزشی دنبال‌ کرده‌ایم.

فرمانده سابق حوزه ۳۳۷ حضرت علی اکبر(ع) در رابطه با فعالیت های امنیتی و نظامی اذعان کرد: به‌یاد داشته‌باشید که برای حفظ امنیت شما آینده‌سازان، اقدامات زیادی صورت‌گرفته‌است؛ از این میان می‌توان‌به برگزاری دوره های آموزش نظامی، برقراری امنیت پایدار با برپایی تورهای ایست و بازرسی وگشت رضویون در شهر قیامدشت، آموزش تیراندازی تخصصی و ارتقای آمادگی رزم بسیجیان اشاره‌ کرد.

امیر آرمین‌راد در پایان با تشکر از فرماندهان پایگاه‌های تابعه و بسیجیان سلحشور تاکید کرد: در این سه سال بسیجیان همواره با جهاد خود یاری‌دهنده دانش‌آموزان، جوانان و مسئولین شهری بوده‌اند.

وی عامل اصلی موفقیت خود را معنویت و توکل به‌خدا عنوان‌کرد و کسب رضایت خداوند را محور اصلی کارهای خود دانست و از همه مردم و بسیجیان درخواست حلالیت نمود.

دانش‌آموزخبرنگار: سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار