مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹:

موضوع عفاف و حجاب، یادآور خون شهدای دانش‌آموز و معلم است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران عنوان کرد موضوع عفاف و حجاب یادآور ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای دانش‌آموز و معلم است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
موضوع عفاف و حجاب، یادآور خون شهدای دانش‌آموز و معلم است

حبیب الله قربانی مهر در جلسه کمیته ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به اهمیت موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش اجتماعی و فرهنگی در میان دانش آموزان، همکاران و اولیا پرداخت و گفت: موضوع عفاف و حجاب که سالیان سال است به آن پرداخته می‌شود؛ یادآور خون 36 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار شهید معلم است که برای حفظ بنیان ها و ارزش های اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه های دشمنان تا پای جان خود ایستادگی کردند و اکنون وظیفه اصلی ما در آموزش و پرورش ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و به ویژه غنی سازی فضای مجازی در باب اهمیت حجاب و زیست عفیفانه است.

قربانی مهر، با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی افزود: دشمن با برنامه‌ ریزی هوشیارانه اش به دنبال فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی و مهجور کردن هویت ملی، ایرانی و اسلامی ما و فرزندان ماست.

وی ادامه داد: عفاف و حجاب مکمل یکدیگر هستند، به طوری که می‌توان گفت حجاب مقدمه عفاف است و ما با آگاهی بخشی صحیح و تاکید بر جهاد تببین و روشنگری برای دانش آموزان، همکاران و اولیا می‌توانیم توطئه‌ دشمنان را در حوزه عفاف و حجاب نقش بر آب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار