مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست راهیان نور:

اردوهای راهیان نور، احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ملارد در نخستین نشست راهیان نور، ضمن اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اردوهای راهیان‌نور را احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۳۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور، احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است

نخستین نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی اردوهای راهیان نور در آموزش و پرورش شهرستان‌ ملارد با حضور مدیر آموزش و پرورش، مدیران مدارس متوسطه دوم، روسای بسیج خواهران و برادران و مدیر کانون بسیج فرهنگیان با هدف برنامه‌ریزی اردوهای راهیان امسال و بررسی و آسیب‌شناسی اردوهای سال گذشته در سالن شورای آموزش و پرورش تشکیل شد.

سعید تیموری‌راد، با اشاره به تاثیرات این اردوها بر روی دانش‌آموزان بیان کرد: هر فکر و مکتبی برای آن که بتواند استمرار داشته باشد نیاز به توجه به آرمان‌هایش و ترویج و زنده نگه‌داشتن آنها دارد، قطعا شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان‌های اساسی و مهم مطرح است، باید شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود.

وی تأکید کرد: اردوهای راهیان نور احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اینکه در کشورهای اطراف ایران، جنگ و ناامنی بیداد می کند، امنیت در کشور ما حاکم است و این را ما مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها هستیم. امروز یاد شهدا حافظ امنیت کشور است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد گفت: در روزهای آینده ستاد راهیان نور شهرستان با حضور فرماندار و دیگر اعضا شهرستانی تشکیل و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقدمات اعزام 12 دستگاه اتوبوس دانش‌آموزان دختر و 12 دستگاه اتوبوس ویژه دانش‌آموزان پسر فراهم خواهد شد.

در این نشست همچنین، تیموری‌راد خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه امسال اردوها از نیمه دوم آبان آغاز خواهد شد، در جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان علاقه‌مند اهتمام داشته باشید.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار