جزئیات برنامه‌های مشترک‌ آموزش‌و‌پرورش‌‌ و سازمان‌تبلیغات‌اسلامی

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست مشترک آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی ملارد بر ضرورت ایجاد دو موضوع امیدآفرینی و تقویت ایمان در برنامه‌های این دو نهاد تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برنامه‌های مشترک‌ آموزش‌و‌پرورش‌‌ و سازمان‌تبلیغات‌اسلامی

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست هم‌اندیشی‌ نهاد آموزش و پرورش با سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان، بر اهمیت و ضرورت همکاری دوطرفه این دو مجموعه تأکید کرد.

در این دیدار که به میزبانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد برگزار شد؛ تیموری‌راد با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امیدآفرینی و تقویت ایمان خاطرنشان کرد: کلیه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی با رویکرد امیدآفرینی و تقویت ایمان برنامه‌ریزی شود.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های موجود در هر دو نهاد از گسترش همکاری‌های آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: همکاری این دو مجموعه در جهت تحقق اهداف موجود در سند تحول بنیادین و دستیابی به علم نافع است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد تصریح کرد: در جامعه کنونی ما لازم است تاکید ما بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، تفریحات سالم و اردوهای هدفمند جهت ترویج برنامه‌های تربیتی در دانش‌آموزان باشد و سرمایه‌گذاری روی آموزش و پرورش و تربیت دانش‌‌‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار