روایت دانش آموز خبرنگار از اردوے ملے خبرنگاران پانا

اصفهان(پانا)- دانش آموز خبرنگار از اردوے ملے خبرنگاران پانا روایت می کند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
روایت دانش آموز خبرنگار از اردوے ملے خبرنگاران پانا

زیبایی و شوق در هر طرفی که نگاه می‌کردی ؛ نمایان بود .
چشمانشان از شور و امید می‌درخشید و لبخند از لب‌هایشان کنار نمی‌رفت .


دانش آموزان دست در دست هم قدم برمی‌داشتند ؛ قدم در مسیر رسیدن به هدف؛ هدف‌هایی که با تمام هستی‌شان در هم آمیخته شده بود. آنها نوجوانانی بودند که از نرسیدن و ایستادن بیمی نداشتند چرا که قلم و اندیشه را سرلوحه زندگی خویش قرار داده بودند.


آنها دانش آموزان خبرنگار پانا بودند ، دانش آموز خبرنگارانی از سراسر ایران که با تمام تفاوت‌ها و شباهت هایشان از آرزوهایشان سخن می‌گفتند ، از تلاش‌های بی‌وقفشان ، آنها سخن می‌گفتند از دیار خود ، از شهری که با تمام وجودشان برای آبادانی آن می‌کوشیدند .


آنها سخن می‌گفتند از شهرهای شهید پرورشان ؛ از مردم غیور و با ایمانشان ، آنها می‌گفتند و می‌گفتند و من هر لحظه بیشتر افتخار می‌کردم به سرزمینی که هدف ، شهامت ، شرف و شهادت با آن در هم آمیخته است .


خبرنگاران پانا قلم به دست می‌نوشتند ، آنچه که در این اردو می‌دیدند و آنچه را که تجربه می‌کردند، دانش آموزان خبرنگار می‌نوشتند از سخن بزرگمردان ، بزرگمردان هنر و معرفت. آنها گوش جان می‌سپردند به سخن‌های توام با اندیشه استادان و سرشار از شوق دیدار می‌شدند، دیدار چهره‌های معروفی که آینده به دست آنها کلید می‌خورد . از خبرنگاران و استادان پرآوازه تا وزرای جمهوری اسلامی ایران به دیدار صدها دانش آموز خبرنگار در اردوی ملی دانش آموز خبرنگاران پانا آمدند و سخن گفتند از تجربه‌هایشان ، آنها درس زندگی دادند و خبرنگاران این مکتب ؛ مشتاقانه نوشتند .

آنهاخبرنگارانی بودند که برای مصاحبه‌ای شاید کوتاه ، اما تاثیرگذار و متحول کننده تلاش می‌کردند .


دانش آموزان همراه با کاورهای خبرنگاری و میکروفون‌هایی با آرم پانا آینده‌ای را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان می‌آورند که توام با اندیشه و فرهنگ است ، آینده‌ای که سراسر افتخار و شاهد حضور زنده ی آگاه ملت است.

دانش آموزان ، آینده جمهوری اسلامی ایران هستند ، دانش آموز خبرنگارانی که آینده رسانه‌ای و فضای مجازی در دستان پرتوانشان است . شور و حالشان در زمان مصاحبه مثال زدنی است ، آنها جز حقیقت چیزی برای گفتن ندارند و راستگویی و صداقت را سرلوحه زندگی خویش قرار داده اند ، نوجوانانی که یک صدا فریاد ایران سرای من است را برمی‌آورند. ایرانی که سهندی سرافراز است و سرود مهربانی و شکوه همزبانی را زمزمه می‌کند، ایرانی که فریاد پاک بودن را برمی‌آورد .


و به راستی که دانش آموز خبرنگاران پانا برای ایرانی سرافراز قلم می‌زنند .

دانش آموز خبرنگار : مرضیه سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار