معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

اردوی تکمیلی دانش‌آموزخبرنگاران پانا برگزار خواهد شد

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اردوی تکمیلی دانش‌آموزخبرنگاران پانا در اواسط یا اواخر سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوی تکمیلی دانش‌آموزخبرنگاران پانا برگزار خواهد شد

اصغر باقر‌زاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ادامه روند اردوی ملی خبرنگاری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «از آنجا که اولین دوره توانمندسازی دانش‌آموز ‌خبرنگاران پانا، با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان، مربیان، برخی از اعضای هیات دولت و خبرنگاران مشهور کشور مواجه شد‌ه است، پس از پایان این دوره از اردو‌ها، دوره تکمیلی توانمندسازی دانش‌آموزان، بر اساس برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته با این خبرگزاری، برای دانش‌آموزان علاقه‌مند و فعال که این دوره را گذرانده‌اند، برگزار می‌شود.»

وی ادامه داد: «به عبارتی دیگر، اردوی بعدی اردوی ارزیابی فعالیت‌های خبرنگاران است به نحوی که خبرهای تولیدی، محتواهای صوتی - تصویری و نشست‌های برگزار شده در استان‌ها، پس از ارسال برای پانا، مورد ارزیابی قرار گرفته و بازخوردهایی به این فعالیت‌ها داده می‌شود‌، تا دانش‌آموزان از وضعیت پیشرفت خود، مطلع شوند.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان ضمن قدردانی از مسئولین سازمان دانش‌آموزی به‌ویژه خبرگزاری پانا در‌ راستای برگزاری اولین دوره توانمندسازی دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا در سراسر کشور، گفت: «با برگزاری این اردو، به‌مرور کنشگری دانش‌آموزان پانا در حوزه‌های مختلف فضای مجازی، تولید محتوا، نقد و بررسی محتواهای منتشر شده در فضای مجازی و... وسیع‌تر و به کنشگری مثبت مبدل می‌شود. از این‌رو آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان از برنامه‌هایی است که در امتداد این اردو برگزار خواهد شد. ان‌شالله پس از برگزاری این دوره‌ و تحقق برخی از اهداف، دوره تکمیلی در اواسط یا اواخر سال‌تحصیلی برگزار می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار