وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

برگزاری بازی تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در شهرستان لارستان

لارستان (پانا) - وزیر ورزش و جوانان از واگذاری میزبانی بازی تیم ملی فوتسال ایران و روسیه به شهرستان لارستان خبر داد و گفت ورزشگاه منیری یکی از مجموعه‌هایِ کم‌نظیرِ ورزشیِ ایران است که در این منطقه توسط "مرحوم حاج ناصر منیری" احداث شده است.

کد مطلب: ۱۴۱۲۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بازی تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در شهرستان لارستان

کیومرث هاشمی ظهر امروز، در آیین افتتاحیه مجتمع بزرگ فرهنگی، علمی و ورزشی طوبی(منیری) لارستان، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، تیم ملی فوتسال ایران و تیم ملی فوتسال روسیه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذرماه در ایران اردو می‌زنند.

هاشمی با بیان اینکه مجتمع طوبی لارستان، یک مجموعه فراملی و بین‌المللی است که می‌تواند میزبان بازی‌های بین‌المللی باشد؛ تصریح کرد: ما نباید نگاه‌مان محدود به شهرستان و استان باشد، بلکه باید از ظرفیت این مجموعه خوبِ بین‌المللی در سطوح بازی‌های ملی، به ویژه در رشته‌های سالنی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که مجموعه خیرین کشور را به سمت ساخت ورزشگاه و اماکن و سالن‌های ورزشی سوق دهیم، چرا که این کار می‌تواند به توسعه ورزش در بخش‌های مختلف کشور کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مجموعه منیری، علاوه بر بخش ورزشی، امکانات تفریحی و رفاهی مانند سه سالن سینمایی، استخر و امکانات رفاهی نیز دارد.

وی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای سیستم سرمایشی مجتمع بزرگ طوبی( منیری) لارستان خبر داد و گفت: این بودجه جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته است و به شخصه پیگیر اجرای سریع‌تر این مهم هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار