رژیم صهیونیستی عقوبت کودک‌کشی خود را به عینه مشاهده می‌کند

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت رژیم صهیونیستی عقوبت کودک‌کشی و جنایت خود را در حق مردم فلسطین به عینه مشاهده کرده و به خواری و ذلت افتاده است.

کد مطلب: ۱۴۱۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی عقوبت کودک‌کشی خود را به عینه مشاهده می‌کند

آیت‌الله سید حسن عاملی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در همایش «باخت بزرگ در قمار سازش» در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در این ۷۵ سال عمر نکبت بار خود به هیچ قاعده جهانی پایبند نبوده و همواره سعی کرده تا حقوق بشر را نقض و خود را قدرت برتر نشان دهد.

وی تصریح کرد: حمله پیروزمندانه جبهه مقاومت با عنوان «طوفان الاقصی» غرور و هیمنه این رژیم را در هم پیچید تا به دنیا ثابت شود که مقاومت و ایستادگی تنها برگ برنده در پیشبرد اهداف ارزشمند نهضت انتفاضه است.

امام جمعه اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حق و حقوق ملت فلسطین دفاع کرده و در این جریان نیز پشتیبانی‌های خود را از جبهه مقاومت و نهضت انتفاضه اعلام می‌کند و تلاش بر این است تا یک حرکت تحولی در این مسیر اتفاق بیفتد.

عاملی افزود: مقام معظم رهبری به معنای واقعی و با دوراندیشی تمام تعبیر «باخت بزرگ در قمار سازش» را برای کشورهای منطقه و جهان اسلام تبیین کردند چرا که شیشه عمر این رژیم به سر آمده و باید شاهد شکسته شدن آن باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید کشورهای منطقه زمینه سازش و همراهی با این رژیم منحوس را فراهم کنند چرا که هیچ اعتمادی به رژیم صهیونیستی نیست و در همه ادوار تاریخی خیانت‌های این رژیم را در حوزه‌های مختلف شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: با تحکیم قدرت جبهه مقاومت و انتفاضه امیدواریم هر چه سریع‌تر امت اسلامی به پیروزی واقعی رسیده و به برچیده شدن طومار ۷۵ ساله این رژیم جعلی کمک کنند.

عاملی بیان کرد: وحدت امت اسلامی تنها راه پیروزی در این عرصه حساس و خطیر است و شایسته است بیش از هر زمان دیگر امت اسلامی با تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی دشمن را به زانو درآورده و زمینه اضمحلال رژیم صهیونیستی را فراهم کنند.

در این نشست دانشجویی شاعر آئینی ولی‌الله کلامی زنجانی اشعار حماسی سروده و از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار