مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار :

دانش آموز خبرنگاران پانا آیندهٔ رسانه کشور هستند

شهریار (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان شهریار، در جلسه توانمندسازی دانش‌آموزان خبرنگاران پانا شهرستان شهریار، که با حضور شصت دانش‌آموز خبرنگار این منطقه برگزار شد، دانش‌آموز خبرنگاران پانا را آیندهٔ رسانه کشور خواند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز خبرنگاران پانا آیندهٔ رسانه کشور هستند

محسن نوروزی، در جلسه توانمند سازی خبرنگاران پانا شهرستان شهریار که با حضور مدیر آموزش و پرورش شهریار، مسئول سازمان دانش آموزی، رابط خبری این منطقه و دیگر مسئولان و با حضور ۷۰ دانش آموز خبرنگار این منطقه برگزار شد، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان، اظهار کرد : وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، در کنار علم آموزی و آموزش به دانش آموزان، ما یک وظیفه خیلی مهمی داریم که آموزش انواع مهارت های زندگی به دانش‌آموزان‌ است که در این زمینه استعداد‌یابی نقش بسیار مهمی دارد.

وی افزود : باعث افتخار بنده است و بسیار لذت می‌برم وقتی دانش‌آموزی را با کاور خبرگزاری پانا میبینم و این توانمندی و اجتماعی بودن شما مدعی آیندهٔ درخشانی برای شما است.

نوروزی خاطر نشان کرد : شما آیندهٔ رسانه کشور هستید. آیندهٔ رسانه کشور مختص شم است که آموزش و پرورش و مسئولان تمام تلاش خود را می‌کنند تا خبرنگارانی با تعهد به جامعه تحویل بدهند. وظیفه ما کشف استعداد های دانش آموزان و تحویل آن به جامعه است.

مدیر‌ آموزش و پرورش شهرستان شهریار خطاب به دانش آموز خبرنگاران شهریار بیان کرد : دانش آموز خبرنگاران پانا، سفیران عرصه جهاد تبیین و امید آفرینی هستند. انعکاس اخبار در سطح منطقه و حتی استان در عرصه های مختلف هنری، ورزشی، ادبی، اجتماعی و... وظیفه شما خبرنگاران توانمند و فعال است و امید آفرینی وظیفه ما است.

خبرنگار دانش‌آموز : ریحانه وحدت جوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار