معاون دادستان مرکز استان گلستان:

با مراکز آموزشی غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود

گلستان (پانا) - معاون دادستان مرکز استان گلستان اعلام کرد با مراکز آموزشی غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
با مراکز آموزشی غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود

جلسه مشترک دادستانی با اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان مبنی بر افزایش همکاری‌ها و هماهنگی بیشتر در شناسایی و برخورد با مراکز علمی و زبان غیر مجاز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون دادستان و دادیار پیشگیری از وقوع جرم، رئیس و کارشناسان اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی برگزار شد گزارشی از اقدامات اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان‌ها در شناسایی و معرفی آموزشگاه‌های غیرمجاز ارائه شد.

معاون دادستان از عزم دستگاه قضایی در برخورد با آموزشگاه‌ها و مراکز علمی غیرمجاز خبر داد و اظهار امیدواری کرد که در سایه همکاری و تعامل سازمانی بین آموزش و پرورش و دادستانی بتوانیم نگرانی‌های اولیا را در این زمینه کاهش دهیم.

علی حسنی، رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی نیز در این جلسه با اشاره به تعداد ۴۶۴ مرکز مجاز در سطح استان با اشاره به طرح غربالگری مراکز در سطح استان از برخورد با مراکز متخلف خبر داد و تاکید کرد: در این زمینه بر اساس قانون برخی مراکز نیز تعطیل شدند.

وی یادآور شد: مراکز بدون مجوز در صورت بی‌توجهی به اخطار بازرسان و عدم اقدام لازم در زمینه کسب مجوزهای قانونی به مراجع قضایی جهت تشکیل پرونده و تعیین تکلیف معرفی خواهند شد.

در این جلسه، دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادستانی نیز از آمادگی دادستانی در برخورد با تخلفات گردانندگان کلاس‌های آموزشی بدون مجوز نیز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار