مراسم کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره ورزشی در گرگان برگزار شد

گلستان (پانا) - صبح امروز مراسم کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره ورزشی در دبیرستان دخترانه زمزم شهرستان گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره ورزشی در گرگان برگزار شد

ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲، با حضور صادق ستاری فرد، معاون وزیر آموزش و پرورش، سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، رضا طبرسا معاون و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم کلنگ زنی سالن چندمنظوره ورزشی در دبیرستان دختران زمزم شهرستان گرگان برگزار شد.

این سالن با مساحتی بالغ بر ۶۰۰ مترمربع، برای دانش آموزان این مدرسه و این محل امکانات ورزشی مناسبی را فراهم می‌کند.

حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم نشان از توجه و اهمیتی است که دولت به توسعه ورزش در محیط دانش آموزی می‌دهد.

ستاری‌فرد در سخنان خود، اهمیت ورزش برای سلامتی و توسعه جسمی و ذهنی دانش آموزان تاکید کرد و ضرورت داشتن تجهیزات و امکانات ورزشی مناسب را برای آنها بیان کرد.

وی افزود: تلاش دولت در راستای توسعه ورزش در مدارس، منجر به ایجاد فضایی سالم و پویا برای دانش آموزان خواهد شد و به آنها کمک خواهد کرد تا به طور کلی به سلامتی و رشد جسمانی خود توجه بیشتری داشته باشند.

گفتنی است این پروژه ورزشی با اعتبار اولیه ۳ میلیارد تومان به صورت مشارکتی خیرساز از محل اعتبارات دولتی و خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد دکتر مسعود شریفیان، در محل دبیرستان زمزم گرگان ایجاد خواهد شد.

این سالن ورزشی به طور تخصصی برای رشته وزنه‌برداری و همچنین شامل زمین بازی برای فوتبال و والیبال، سالن بدنسازی، استودیوی تمرینات گروهی، سالن بسکتبال و تنیس روی میز ساخته خواهد شد. با تجهیزات مدرن و آموزشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای، این سالن به دانش آموزان این مدرسه امکان می‌دهد تا با بهره‌گیری از فضایی مناسب، ورزش های مختلف را تجربه کنند و مهارت‌های ورزشی خود را تقویت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار