استاندار قم:

اردوهای راهیان نور آثار تربیتی برای دانش‌آموزان به دنبال دارد

قم (پانا) - استاندار قم با اشاره به اعزام 8 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور گفت این اردوها از آثار تربیتی خاصی برای دانش آموزان برخوردار است.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور آثار تربیتی برای دانش‌آموزان به دنبال دارد

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور دانش‌آموزی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری اظهار کرد: ضرورت دارد از لحظه به لحظه اردوی راهیان نور برای دانش‌آموزان استفاده کرد و فرهنگ و روحیه ایثار، شهادت و فداکاری به‌خوبی برای آنها تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دارای اهمیت ویژه‌ای است، گفت: از راه آشنایی بیشتر با شهدا و راه شهدا، برای آنها تربیت اتفاق می‌افتد پس بایستی به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی توجه جدی‌تری شود.

آقامیری با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی پیش از اردو برای برپایی رویدادهای مختلف در سفر زیارتی راهیان نور، گفت: اردوهای راهیان نور از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و می‌توان موضوعاتی همچون بیان مسائل شرعی، اعتقادی، دینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و... را با روش‌های متنوع و جذاب برای دانش‌آموزان بیان کرد.

آقامیری بر ارتباط مستمر اردوهای راهیان نور با دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: یاد و خاطره شهدا و بیان اهداف و رشادت‌های شهدا نباید محدود به یک زمان معین شود، بلکه بایستی برنامه‌های منظم و موثری برای حفظ ارتباط دانش‌آموزان با شهدا تدوین شود.

استاندار قم خاطر نشان کرد: ان شاء الله امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیش از ۸ هزار دانش‌آموز از استان قم به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار