حضور محمدرضا حسینی بای در اردوی ملی خبرنگاری

لرستان (پانا) - محمدرضا حسینی بای، خبرنگار صدا و سیمای ایران در جمع دانش‌آموز خبرنگاران پانا در اردوی ملی خبرنگاری، به بیان تجربیاتش پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور محمدرضا حسینی بای در اردوی ملی خبرنگاری

محمدرضا حسینی بای، خبرنگار شناخته شده صدا و سیما، خبرنگاران را سرمایه کشور دانست و گفت: شما از همین سن و ابتدای نوجوانی سرمایه های کشور و مایه افتخار هستید.

وی ادامه داد: در آینده به عنوان خبرنگاران حرفه ای در عرصه های برتر شما را خواهیم دید. با توجه به علاقه شما به خبرنگاری و ورود به عرصه رسانه، موضوع مشترک بین من و شما ورود به عرصه رسانه در سن نوجوانی است. شما خبرنگاران باید با روی باز سخنوری داشته باشید و همواره از خجالت زدگی پرهیز کنید.

این خبرنگار، تمرین و مطالعه را از اصول خبرنگاری برشمرد و خاطرنشان کرد: از همین مدرسه شروع کنید، اخبار مدرسه را بنویسید. خبرنگاری تمرین و تلاش می‌خواهد. شغلی است که انتها ندارد و هر روز با یک تجربه جدید روبرو خواهید شد.

وی گفت: علاقه مهم است، اگر علاقه ندارید همین الان اینجا را ترک کنید، خبرنگاری بدون علاقه امکان پذیر نیست وقتی علاقه داشته باشید قطعا پیشرفت خواهید کرد. شما فقط روی پای خودتان باشید.

وی در پایان در خصوص اهمیت رشته خبرنگاری، ورود به دانشگاه برای کار خبری را خوب دانست و بیان کرد: این که شما اینجا هستید عالی است، ولی علم در کنار تجربه خبری زیباست.

سعی کنید بحث های علمی خبرنگای را نیز دنبال کنید.

دانش آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار