«فرزند زمین» آثار هنری نونهالان نقاش را نمایش می‌دهد

تهران (پانا) - نمایشگاه آثار هنری نقاشی «فرزند زمین» با حضور نونهالان ۹ تا ۱۶ سال در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۱۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
«فرزند زمین» آثار هنری نونهالان نقاش را نمایش می‌دهد

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، نمایشگاه «فرزند زمین» با نمایش جدیدترین آثار هنری و نقاشی کودکان و نوجوانان هنرمند از 21 مهرماه زیر نظر سپیده اسدی در فرهنگسرای نهج البلاغه برپا می‌شود.

این نمایشگاه ویژه کودکان و نوجوانان 9 تا 16 سال بوده و در آن حدود 50 نقاشی در سبک‌های رئال و کاریکاتور که با تکنیک‌های آبرنگ، گواش، مدادرنگی، پاستیل گچی رنگ روغن، اکرلیک و میکس مدیا خلق شده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود. در برگزاری این نمایشگاه حدود 35 هنرمند نوجوان مشارکت دارند.

سپیده اسدی از هنرمندان رشته نقاشی است که سابقه تدریس در زمینه طراحی و نقاشی داشته و 22 بار در نمایشگاه‌های گروهی حضور داشته است.

براساس این گزارش، نمایشگاه «فرزند زمین» روز جمعه 21 مهرماه از ساعت 15 الی 17 در فرهنگسرای نهج البلاغه افتتاح می‌شود و بازدید از آن در روز 22 تا 27 مهرماه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. ساعت بازدید 17 الی 19 است.

فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار