استاندار سمنان:

اقتدار نیروی مقاومت برگرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی است

سمنان (پانا)- استاندار سمنان در آئین زنگ مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی با اشاره به دستاورد های این پیروزی بزرگ، عنوان کرد اقتدار نیروی مقاومت برگرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار نیروی مقاومت برگرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی است

سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در دبیرستان دوره اول شهید بهشتی سمنان؛ روز گذشته را یک روز رویایی برای جهان اسلام عنوان کرد و افزود: نیروی مقاومت از طرف غزه دلاور صد ها موشک را به سوی این رژیم غاصب پرتاب نمود.

وی با بیان اینکه این پیروزی گوشه ای از قدرت و مقاومت مردم مظلوم فلسطین است، افزود: ما گرد هم آمدیم تا به دانش آموزان فلسطین اعلام کنیم که ما هم شریک شادی شما و آرزومند موفقیت و پیروزی نهایی شما هستیم.

استاندار سمنان ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می فرمایند:«در طی هشتاد سال گذشته جوانان فلسطینی امروز بانشاط، دلاور و فعال هستند» ادامه داد: امروز رژیم اشغالگر اسرائیل از کرانه باختری و از هر طرف مورد هدف قرار گرفت.

هاشمی با عنوان اینکه باید به این رشادت و جان فشانی نیروی مقاومت دست مریزاد گفت، خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که امروز، حوزه حمله سایبری به دست نیروی محور مقاومت مدیریت خواهد شد.

وی در پایان این پیروزی را به روح پاک شهدای مقاومت و جهان اسلام و همچنین به چهل هزار کودک شهید فلسطینی تقدیم کرد و افزود: ان شاءالله به روزی برسیم که نماز را در مسجد الاقصی که محور وحدت جهان اسلام است اقامه کنیم.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار