تشکل‌های دانش‌آموزی بهترین ظرفیت برای آگاهی دانش‌آموزان است

تبادکان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی در افتتاحیه سی و دومین مسابقات درس‌هایی از قرآن گفت بهترین راهی که می‌توانیم فعالیت‌های قرآنی را گسترش دهیم این است که از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی بهترین ظرفیت برای آگاهی دانش‌آموزان است

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی در افتتاحیه سی و دومین مسابقات درس هایی از قران عنوان کرد : «تشکل های دانش آموزی که انواع مختلفی دارد اگر دانش آموزان را در قالب تشکل دانش آموزی قرار دهیم و به آنها میدان دهیم و آنان را باور کنیم و کار را به خود دانش آموزان بسپاریم بازده بهتری خواهد داشت».

وی افزود : «ما وظیفه داریم دانش آموزان را تشکیلاتی تربیت کنیم و به هر کدام از تشکیلات دانش آموزی یک وظیفه رامحول کنیم واز انها بخواهیم یکی از کار هایی که در این زمینه فعالیت قرانی می خواهند انجام دهند را با موضوع ترویج فعالیت های قرانی انجام دهند».

مهدوی خواه در ادامه گفت : «کاری که ما امسال انجام داده ایم ثبت نام همه دانش اموزان را در مسابقات از جمله مسابقه درس هایی از قران در بستر سامانه یک پارچه آموزش و پرورش فراهم کرده ایم و دانش آموزان از ابتدای مهر ماه می تواند با مراجعه به سامانه مای مدیو در بخش نورینو در مسابقات قران و نماز و مسابقه درس هایی از قران ثبت نام کنند».

وی در پایان اظهار کرد : «ما از دانش آموزان انتظار داریم که در این برنامه ها شرکت کنندو پیش بینی می کنیم که امسال استقبال دانش آموزان از مسابقات به مراتب بیشتر خواهد شد وامید است که انشالله دانش آموزان آموزه های دینی وقرانی را سر لوحه زندگی خویش سازند ودر زندگی از آن بهره مند شوند.»

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار