مدیر سازمان دانش‌آموزی قم خبر داد:

برگزاری دوره های «تربیت مربیان جوان» و «مربیان امین اردویی» در قم

قم (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم از برگزاری دو دوره تربیت مربیان جوان تشکیلات پیشتازان و مربیان امین اردویی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره های «تربیت مربیان جوان» و «مربیان امین اردویی» در قم

علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم در گفتگویی اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربیان جوان استان قم با رویکرد تقویت و توسعه توانمندی‌های اعضای تشکلات پیشتازان برگزار می شود.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری این دوره‌ آموزشی ‌ارزیابی، شناسایی، شبکه‌سازی، توانمندسازی تربیتی، معرفتی، مهارتی و تشکیلاتی مربیان پیشتازان و تشویق به افزایش انگیزه مربیان برای حضور در فعالیت‌های مهارتی و معرفتی‌ است.

دادمرزی عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی با هدف مهارت‌افزایی مربیان و متناسب با ماموریت‌ها و اهدافی که برای سازمان دانش‌آموزی در اساس‌نامه، سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب ذکر شده، از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌ تربیتی برای مربیان تشکیلات پیشتازان محسوب می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برگزاری دوره مربیان امین اردویی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی استان قم با توجه به رسالتی که دارد، جهت ارتقای برنامه های تربیتی و پرورشی همزمان با دوره توانمندسازی مربیان تشکیلاتی، طرح مربیان امین اردویی را با مشارکت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه قم برای اولین بار در کشور آغاز کرده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم افزود: ‌مسائلی مانند توانمندی‌های جسمی، روحی و برخی مهارت‌های حرفه‌ای مانند آشنایی با فناوری‌های به‌روز، آشنایی ضمنی درخصوص مبانی کار تشکیلاتی، توانایی خودارزیابی و بازخوردگیری از فعالیت‌های مربیان و آشنایی اجمالی با مهارت‌های ده‌گانه زندگی، از موارد مورد تاکید سازمان دانش آموزی قم در این دو دوره تربیتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار