امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

نیروی انتظامی، در خدمت مردم، کنار مردم، پشتیبان و پناه مردم است

فیروزکوه (پانا) - امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت امروز نیروی انتظامی، در خدمت مردم، کنار مردم، پشتیبان و پناه مردم است و آحاد مردم انقلابی ایران به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی، در خدمت مردم، کنار مردم، پشتیبان و پناه مردم است

حسن‌ حیدری، امام‌جمعه شهرستان‌ فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: راستگویی، امانتداری و وفای به عهد، سه نشانه اهل تقوا است، یکی از حقوق فرزند بر والدین، نام نیکو است و بهترین نام‌ها، اسماء اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

وی افزود: روز قیامت، انسان‌ها را به نام صدا می‌زنند و کسی که اسم نیکو دارد، افتخار می‌کند و کسی که اسم خوبی ندارد، خجالت می‌کشد؛ هرگاه نام نیک بر فرزند نهاده شود، به آن خانه برکت می‌دهد، در روایات به تعلیم قرآن، آموزش شنا و تیراندازی به فرزندان سفارش شده‌است، محبّت پیامبر و اهل‌بیت علیهم‌السلام، فرزندان را از بسیاری آسیب‌ها بیمه می‌کند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه در ادامه در خطبه دوم بیان کرد: با گذشت ۲۳ سال از انتفاضه‌الاقصی، اتفاقات مهمی رخ داده‌است؛ اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطینی، تسلیح کرانه باختری، دست‌یابی به موشک توسط فلسطینی‌ها، درهم ریختگی انسجام درونی صهیونیستها، از دست رفتن قدرت بازدارنگی اسرائیل و تشدید مهاجرت معکوس از اتفاقات مهم این ۲۳ سال است. اسرائیل در طی ۵ سال، ۵ انتخابات ناموفق داشته‌ است و کابینه کنونی نتانیاهو نیز رو به زوال است، طبق نظرسنجی‌ها، یک‌سوم جوانان اسرائیلی تمایل به خدمت در نهادهای نظامی ندارند و این شکست بزرگی است. بر اساس نظرسنجی در اراضی اشغالی، ۵۹ درصد شهروندان اسرائیلی در فکر مهاجرت از سرزمین‌های اشغالی هستند که این تهدید جدی برای تل‌آویو است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره به روز نیروی انتظامی و گرامیداشت این روز، گفت: امروز نیروی انتظامی، در خدمت مردم، کنار مردم، پشتیبان و پناه مردم است و آحاد مردم انقلابی ایران به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند. هجمه و تخریب رسانه‌های بیگانه علیه نیروی انتظامی، بخاطر این‌است که در اتفاقات سال گذشته، سیلی محکمی از نیروی انتظامی خوردند و حق دارند عصبانی و خشمگین باشند، نیروی انتظامی از اول امسال ۵۲ شهید تقدیم امنیت و آرامش کشور کرده‌است و عملاً ثابت کرد که اهل ایثار و شهادت است.

وی افزود: رضایت ولی فقیه و نائب‌الامام، بزرگترین مدال افتخار برای نیروی انتظامی است که همچون طلا می‌درخشد، دشمنان بدانند فرزندان امام و رهبری،‌ با این جوسازی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها، از خدمت به کشور و مردم ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان کرد: خانواده‌های محترم نیروی انتظامی با صبوری و فداکاری خود، نقش مهمی در برقراری امنیت و آرامش کشور دارند، بعد از شکست دشمن در تداوم اغتشاشات، دنبال ایجاد دو قطبی در کشور هستند و هر دفعه بهانه‌ای پیدا می‌کنند.

حیدری عنوان کرد: دشمن در مسئله مهاجرین افغانستانی، با پروپاگاندای رسانه‌ای، سعی در ایجاد اختلاف و نفرت پراکنی بین دو ملّت ایران و افغانستان دارد که باید هوشیار باشیم، لازم است مجلس قوانین مهاجرین و اتباع را با توجه به شرائط امروز، بروزرسانی کند و نسبت به مهاجرین و اتباع، به دید فرصت نگاه شود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه در قضیه «آرمیتا گراوند» دنبال حاشیه‌سازی بودند که با اطلاع‌رسانی به موقع صدا و سیما و همراهی خانواده محترم این دختر، در هدف خود ناکام شدند.

دانش‌‌آموز خبرنگار: فاطیما ایلکا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار