مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران:

رسیدن به سن تکلیف گام نهادن در مسیر فتح قله سعادت است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در افتتاحیه طرح «نماز نور چشم من» در امامزاده صالح فرحزاد (ع) با بیان اینکه هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که خداوند مهربان افراد را به درگاه خود بخواند، رسیدن به سن تکلیف را گام نهادن در راه انجام تکالیف و رسیدن به قله‌های سعادت برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رسیدن به سن تکلیف گام نهادن در مسیر فتح قله سعادت است

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در مراسم
افتتاحیه طرح «نماز نور چشم من» گفت: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که خداوند مهربان ما را به درگاه خود بخواند و با گام نهادن در راه انجام تکالیف به قله های سعادت برسیم.

حسین بختیاری، معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۲ نیز با اشاره به این موضوع که این مراسم افتتاحیه نمادین طرح است، اظهار کرد: انشاالله از این پس هر هفته و قالب این طرح جشن تکلیف دانش آموزان مکلف را در مدارس و اماکن متبرکه خواهیم داشت.

بختیاری ضمن تبریک به دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم گفت: جشن تکلیف، جشن ورود به جمع دوستان خداست و امیدوارم که همه شما عزیزان در راه رسیدن به قله های سعادت موفق باشید.

مراسم افتتاحیه طرح «نماز نور چشم من» با حضور علی عزتی مدیر، حسین بختیاری معاون پرورشی و تربیت بدنی و تعدادی از کارشناسان آموزش و پرورش منطقه ۲ و با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از دانش آموزان پایه سوم دبستان شهید سلیمی جهرمی با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در صحن مطهر امامزاده صالح فرحزاد برگزار شد.

در حاشیه این مراسم تعدادی از دانش آموزان مدرسه تطبیقی بین الملل دختران با قرائت بیانیه ای به زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسه، هندی، اردو و...حرکت بی شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار