تقدیر معاون وزیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان

سازمان دانش‌آموزی استان لرستان جزو 4 استان برتر کشور قرار گرفت

لرستان (پانا) - سازمان دانش‌آموزی استان لرستان جزو 4 استان برتر کشور در ارزیابی‌های سازمان مرکز قرار گرفت و توسط اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر از رضا عزتی مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان به عنوان رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی لرستان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی استان لرستان جزو 4 استان برتر کشور قرار گرفت

مراسم تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با حضور امین رسولی، معاون پرورشی و فرهنگی و محسن امیری خواه مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان به نیابت از اصغرباقرزاده؛ معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی از تلاش ها و موفقیت های سازمان دانش آموزی استان لرستان تقدیر به عمل آمد.

سازمان دانش آموزی استان لرستان در سال تحصیلی گذشته در جذب و سازماندهی اعضا و مربیان توانست برای اولین بار مقام نخست را کسب کند و در ارزیابی های وزارتی سازمان مرکز به عنوان یکی از چهار استان برتر کشور انتخاب شده است. به همین دلیل از مدیرکل آموزش و پرورش به عنوان رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان تقدیر به عمل آمد.

در پیام تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان آمده است: بدین وسیله از تلاش و همکاری خالصانه جنابعالی به عنوان ریس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان در جهت تحقق و پیشبرد اهداف و برنامه های این سازمان تشکر کرده و به پاس این حرکت مطلوب و ارزشمند در کمال ارادت و محبت این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می شود. امید است در پرتو الطاف الهی و عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج)واحد هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)شاهد توفیق روزافزون حضرت تعالی و تداوم یاری و همراهی تان با سازمان دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار