امیرعبدالهیان در حاشیه جلسه هیات دولت:

بازی سپاهان و الاتحاد در زمان مورد توافق طرفین مجددا برگزار خواهد شد

AFC در خصوص این رخداد پیش‌آمده بین ایران و عربستان به صورت فنی اظهار نظر کند

تهران (پانا) - وزیر امورخارجه ضمن اشاره به اینکه ورزش نباید تبدیل به اهرمی برای مسائل سیاسی شود گفت توافق شده است تا بازی در زمان مورد تایید هر دو طرف مجددا برگزار شود.

کد مطلب: ۱۴۰۹۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بازی سپاهان و الاتحاد در زمان مورد توافق طرفین مجددا برگزار خواهد شد

حسین امیرعبدالهیان در خصوص حواشی بازی سپاهان و الاتحاد عربستان بیان کرد: مایل هستم مردم عزیز درجریان قرار بگیرند که در همان زمان بنده و وزیر امور خارجه عربستان در تماس مستقیم با هم بودیم، روابط تهران و ریاض در مسیر درست پیش می‌رود و نباید اجازه بدهیم که ورزش برای هر طرف تبدیل به یک اهرم سیاسی شود.

وی ضمن اشاره به اینکه توافق شده است تا بازی در زمان مورد تایید هر دو طرف مجددا برگزار گردد، افزود: پیشنهاد می‌کنم AFC در خصوص این رخداد پیش‌آمده بین ایران و عربستان به صورت فنی اظهار نظر کند.

امیرعبدالهیان در خصوص به عدم علاقه آمریکا برای بازگشت به برجام گفت: آمریکا به صورت ریاکارانه عمل می‌کند. ما در مسیر دیپلماسی و مذاکره هستیم و به محض نزدیک‌شدن به نقطه توافق اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی درباره لغو روادید گردشگری نیز بیان کرد: ما همین امروز با ده‌ها کشور لغو روادید برای گردشگری داریم. آقای ضرغامی لیست جدیدی را اعلام کردند که همکارانم با نظر مثبت در حال مذاکره با کشورهای مقابل هستند که به صورت متقابل لغو روادید گردشگری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار