سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

باید به فکر رشد فوتبال ایران باشیم

اصفهان (پانا) - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت حریف بعدی صنعت نفت آبادان است. این تیم دوست دارد به معنای واقعی فوتبال بازی کند و از این موضوع استقبال می‌شود. هیچ‌کدام از بازی ها آسان نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
باید به فکر رشد فوتبال ایران باشیم

در راستای برگزاری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر کشور ۰۳_۱۴۰۲، تقابل فولاد مبارکه سپاهان با صنعت نفت آبادان، ژوزه مورایس در کنفرانس پیش از این بازی در ابتدا از حضور خبرنگاران اظهار خرسندی کرد و درباره بازی گفت: حریف ما صنعت نفت آبادان است. فصل قبل متوجه شدم که این تیم دوست دارد به معنای واقعی فوتبال بازی کند و من از این موضوع استقبال کامل می کنم. هیچ‌کدام از بازی ها آسان نخواهد بود و مشخصاً ما خودمان را برای این بازی آماده کردیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که بازی فردا با حضور پرشور هواداران برگزار شود؛ ما نیز به هوادارن قول می‌دهیم نتیجه ای کسب کنیم که موجب شادی هواداران باشد و برای دستیابی به این نتیجه روی حضور هواداران حساب می‌کنیم.»

مورایس درباره وضعیت روحی بازیکنان بعد از حواشی اخیر گفت: «همیشه چیزهایی در زندگی شخصی هر فرد است که شرایط رو سخت می کند. مهم این است که تمرکزمان روی کاری که می کنیم باشد.‌»

وی همچنین درباره اتفاقات بازی با الاتحاد گفت: «چیزی که همیشه گفتم این است که انصاف در ورزش با ارزش است. ما سعی می‌کنیم این آموزه ها را در برخورد با دیگران استفاده کنیم. عدالت و انصاف باید تعریف یکسانی داشته باشد، به طوری که به هیچ یک از طرفین آسیب نرسد. دوست داریم این انصاف و عدالت مستقل از اشخاص و افراد قدرتمند قرار بگیرد.»

مورایس بیان کرد: «در ورزش این مهم است که چطور همدیگر را بفهمیم. دوست داریم در آخر بازی به همدیگر بگوییم «این یک بازی خوب بود» و در انتهای بازی دوستان خوبی پیدا کرده باشیم.»

وی همچنین در ادامه صحبت های خود افزود: «زندگی همیشه اینگونه است که ما فکر می‌کنیم حق با ماست و چیزی که می‌گوییم از احساسات و افکار ما می‌آید، ولی بدین صورت نیست. مهم این است که با یک نگرش مثبت به این موضوع نگاه کنیم که با دفاع کردن از حق خودم، به دیگری آسیبی نزنم و این چیزی است که ما می‌توانیم به عنوان انسان راه حل آن را پیدا کنیم، ما انسان هستیم و مهم این است که روابط خوبی با همدیگر داشته باشیم.»

مورایس خطاب به هوادارانی که از تشویق سپاهان، با توجه به اتفاقات گذشته دلسرد شده بودند، گفت: «من مدیرعامل باشگاه نیستم و دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است، باشگاه حتماً تدابیری برای آنها اندیشیده است. متاسفم که این بازی برگزار نشد، دوست داشتم بازی با الاتحاد برگزار شود ولی خب به هر دلیلی ممکن نبود. باید سعی کنیم با هم راه حلی پیدا کنیم که برای همه سودمند باشد.»

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره لغو شدن متوالی مسابقات لیگ برتر نیز تصریح کرد:
«من متوجه می‌شوم که گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد که بازی ها متوقف می‌شود. من نباید فقط درباره خودم فکر کنم. برای بعضی ها این اتفاق مثبت بود ولی برای بعضی هم نه. مسئولین می‌توانند از باشگاه بپرسند که از این وقفه خوشحال هستند یا نه. باید ببینیم این موضوعات در آینده چطور پیش خواهد رفت. به عنوان مثال ما تعطیلات تیم ملی را خواهیم داشت، باید سعی کنیم همه مسائل را حل کنیم.»

وی تاکید کرد: «امیدوارم برخی مشکلات به وجود آمده حل شود. نتیجه بازی مربوط به همه چیز است، فوتبال، کشور، ایران. ما باید به این فکر کنیم که فوتبال ایران رشد کند. باید ببینیم چطور پیش برویم تا مردم را خوشحال کنیم. من فقط به خودم فکر نمی‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار