مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

ارزش‌گذاری به کار خیر، مقدمه‌ای برای انجام کارهای بزرگتر است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آیین افتتاحیه مدرسه ۱۲ کلاسه خیری- مشارکتی زنده یاد حاج علی سرافراز عنوان کرد ارزش‌گذاری به کار خیر، مقدمه‌ای برای انجام کارهای بزرگتر است.

کد مطلب: ۱۴۰۹۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ارزش‌گذاری به کار خیر، مقدمه‌ای برای انجام کارهای بزرگتر است

مدرسه ۱۲ کلاسه خیری- مشارکتی زنده یاد حاج علی سرافراز با حضور معاون استاندار البرز، فرماندار ویژه شهرستان کرج، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز استان البرز و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، دانش آموزان و اهالی محله چهارصد دستگاه کرج افتتاح شد.

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این آیین گفت: وظیفه خود می‌دانم که از خدمات، زحمات، تلاش‌ها و نگاه اندیشمندانه و خیرخواهانه خیرین استان صمیمانه قدردانی کنم، چرا که اگر آنها نبودند مشکلات ما امروزه چند صد برابر بود.

وی افزود: مدرسه فقط یک فضای فیزیکی و ساختمان نیست، بلکه یک بنای مهم و مقدس فرهنگی و تربیتی است که نسل‌ های زیادی در این مکان تربیت می‌شوند و برای کشور افتخارآفرینی خواهند کرد و همین مصداق بارز باقیات الصالحات است.

حجرگشت اضافه کرد: به همت خیرین فضاهای مقاوم و متنوعی تحویل آموزش و پرورش می‌شود و از این به بعد وظیفه ما معلمان و دانش آموزان سنگین‌تر است که بتوانیم در این فضا کار فرهنگی و تربیتی شایسته‌ای انجام دهیم؛ می‌بایست توجه کنیم که چگونه آموزش دهیم و آموزش ببینیم، چگونه تربیت کنیم و تربیت ببینیم و برای آینده انسان‌هایی همانند خیرین مدرسه ساز تربیت کنیم، آنهایی که به فکر همنوعان دیگر خود هستند و می‌خواهند مشکلات دیگران را حل کنند.

وی ضمن تشکر از خانواده بزرگ سرافراز و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علی سرافراز، از تمامی مسئولین به ویژه کسانی که به علم و فرهنگ و تعلیم و تربیت ارج می نهند و قدرگذار خیرین گرانقدر هستند، تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد که انشاالله این ارزش گذاری به کار خیر، مقدمه‌ای برای انجام کارهای بزرگتر باشد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار