رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت:

تلاش بهزیستی برای تعمیق فرهنگ کارخیر دسته جمعی

رئیس بهزیستی پاکدشت در سومین جلسه شورای مشارکتهای مردمی این شهرستان گفت: بهزیستی برای تعمیق فرهنگ خیر دسته جمعی تلاش می کند.

کد مطلب: ۴۲۸۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، سومین جلسه شورای مشارکتهای مردمی شهرستان پاکدشتبا حضور حجت الاسلام لزومی ، امام جمعه شهرستان، یعقوب پازوکی، رئیس شورای شهر پاکدشت، دین پرور ،رئیس بهزیستی پاکدشت و کامران آتشین معاون مشارکتها و اشتغال بهزیستی پاکدشت، طالقانی حراست و خیرین: مهدی باقری،باهنگه و سید باقر موسوی برگزار شد .

دین پرور در ابتدای جلسه ضمن خوشامد گویی به حاضرین گفت: در راستای تحقق اهداف خدا پسندانه سازمان بهزیستی در جهتارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه و معلولین،‌ همچنین به لحاظ حمایت خیرخواهانه و به عنوان تعمیق فرهنگ خیر جمعی، و مشارکتهای مردم را فراهم می سازد .

امام جمعه شهرستان پاکدشت نیز در ادامه این نشست گفت: تبیین و توضیح مبانی دینی و فرهنگی مشارکت مردم در امور خیرخواهانه (بهزیستی و رفاه اجتماعی)، هدایت مردم به همکاری در امور خیریه و بهره گیری از روشهای حسنه در امور خیریه و مردمی توسط متولیان فرهنگ عمومی و دینی کشور ، بویژه مراجع معظم روحانیون و ائمه محترم جمعه است .

شایان ذکر است ،تهیه 1000 متر زمین جهت احداث یک مرکز تجاری با هدف کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی که تمامی هزینه های ساخت آن توسط خیرین پرداخت می شود، تشکیل جلسه با حضور فرماندار در محل فرمانداری پاکدشت و دعوت از ادارات آب، برق و گاز جهت مددجویانی که قادر به پرداخت هزینه قبض های خود نمی باشند و تشکیل جلسه در شهرک صنعتی عباس آباد با حضور مدیریت شهرک صنعتی و رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت و مدیران شهرک صنعتی و اعلام نیاز نیرو از طرف کارخانه ها و معرفی مددجویان بهزیستی جهت اشتغال به کار از دیگر مصوبات این جلسه بود .

/خبرنگار: سیما قربانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار