در گفت‌وگو با پانا مطرح شد ؛

«اهل میانه»می‌خواهد «روحانیِ معیار» را معرفی کند

تهران (پانا) - جواد یقموری این روزها مشغول تدوین مستند «اهل میانه» است که به زندگی مرحوم آیت‌الله علی احمدی میانجی می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
«اهل میانه»می‌خواهد «روحانیِ معیار»  را معرفی کند

جواد یقموری در گفت‌و گو با پانا درباره مستند جدیدش گفت: «این روزها مشغول تدوین مستند «اهل میانه» هستم که درباره مرحوم آیت‌الله علی احمدی میانجی است و برای شبکه مستند تولید می‌شود. این مستند سه قسمتی درمورد زندگی، شخصیت و تالیفات آیت‌الله احمدی میانجی و همچنین کارهای اجتماعی ایشان است.»

وی ادامه داد: «جلال یقموری کارگردانی مستند «اهل میانه» را برعهده دارد و تدوین و تهیه‌کنندگی‌اش را من عهده‌دار هستم. فیلم‌برداری این مستند در شهرهای میانه، اردبیل، ارومیه، قم و تهران انجام شده است.»

یقموری درباره نگاه به شخصیت آیت‌الله احمدی میانجی در مستند «اهل میانه» توضیح داد: «زیاد به ایشان که یکی از شخصیت‌های انقلاب اسلامی هستند، پرداخته نشده است. آیت‌الله احمدی میانجی تالیفات زیادی دارد، کارهای عام‌المنفعه متعددی انجام داده و اهل میانه‌روی بوده است. همچنین او بسیار مردم‌دار و متواضع بوده است. در این مستند بیشتر جنبه‌های اخلاقی شخصت ایشان را مدنظر داریم که می‌تواند به عنوان یک روحانیِ معیار شناخته شود، کسی که یک روحانیِ مردمی بوده و به فقرا کمک‌های زیادی کرده است.»

این کارگردان درمورد اکران مستندهای هفتگی در سالن حقیقت مرکز گسترش گفت: «این اکران‌ها باعث دیده شدن مستندها می‌شود و اینکه بعد از دو، سه سال که کارها تولید می‌شوند، دوباره به آن‌ها توجه می‌شود، باعث خوشحالیِ مستندسازان می‌شود. همچنین برای مستندها هم تبلیغ می‌شود که بیشتر دیده شوند و به طور کلی اتفاق خوبی است.»

مستند «تنگ نای» ساخته جواد یغموری فردا دوشنبه 10 مهرماه در سالن حقیقت مرکز گسترش روی پرده می‌رود. یقموری همچنین کارگردانیِ مستندهای «مجتهد لاری» و «دور خدا بچرخ» را بر عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار