هم‌خوانی سرود دختر ایران در دبستان پیشتازان شاهد کوثر ناحیه ۵ مشهد

مشهد(پانا)-همزمان با هفته دفاع مقدس دانش‌آموزان پیشتاز دبستان شاهد کوثر ناحیه ۵ مشهد، در حضور رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد، با هدف تقویت ساحت تربیتی، اخلاقی و عبادی، سرود دختر ایران را یکصدا همخوانی و زمزمه کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
هم‌خوانی سرود دختر ایران در دبستان پیشتازان شاهد کوثر ناحیه ۵ مشهد

این مراسم با حضور ۳۴۰ دانش آموز پیشتاز، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۵، کارشناس مسئول امور بانوان و جوانان ناحیه ۵،کارشناس مسئول امور شاهد و مشارکت ها ناحیه ۵، کارشناس مسئول اردوها و فضاهای پرورشی ناحیه ۵ و کارشناس مسئول فرهنگی هنری ناحیه ۵ برگزار شد.

همچنین احمد مسجدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد مقدس پس از تقدیر از دانش آموزان شرکت کننده در گروه سرود، فعالیت های پرورشی را امر مهمی در تربیت اخلاقی و پرورشی دانش آموزان دانست و گفت:«شما دانش آموزان باید به مفهوم و معنای سرودهایی که می خوانید مثل سرود دختر ایران، بیشتر توجه کنید و این سرود را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهید. به معلمان و معاونان پرورشی نیز توصیه می کنم این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند و بر آموزش مفهومی سرودها به دانش آموزان بیشتر تمرکز کنند.»

در پایان جلسه کوتاهی بین معاونان، معلمان، کادر اجرایی دبستان، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ و دیگر مسئولان شکل گرفت. در این جلسه ضمن انتقال تجربه های موفق درخصوص حل مشکلات و نقاط ضعف موجود پیشنهاداتی ارائه شد.

دانش آموز خبرنگار: زینب طلوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار