مدیر آموزش و پرورش کلات:

با کار جهادی می توان مشکلات را حل کرد

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات گفت اگر با کار جهادی مشکلات حل نشود با پشت میز نشینی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد، اگر می خواهیم به موفقیت دست پیدا کنیم باید برای طول سال تحصیلی دانش آموزان برنامه های‌ متنوع و خوبی را طرح و به مرحله اجرا درآوریم.

کد مطلب: ۱۴۰۹۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
با کار جهادی می توان مشکلات را حل کرد

چهارمین جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان کلات با حضور حجت الاسلام والمسلمین تیرگانی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه کلات،رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان، سرهنگ علی کردستانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سایر اعضا با دستور کار دوره ضمن خدمت توان افزایی دبیران درس آمادگی دفاعی، معرفی و بکارگیری دبیران درس آمادگی دفاعی پویش همکلاسی مهربان در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

رمضان پروانه در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از زحمات تمامی مدیران مدارس که در هفته ی دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اقدامات ارزنده ای انجام دادند، بیان داشت: شروع کار مدیران مدارس با همراهی معلمان و دانش آموزان در کنار مضجع شریف شهدا، اقدامی بسیار شایسته، یک کار بزرگ و مهم بود. همکاران ما همراه با مسئولین محلی مناطق و شهرها در آغازین روزهای بازگشایی مدارس به دیدار خانواده شهدای عزیزی رفتند که مدارس مزین به نامشان بود. حرکت همکاران ما بسیجی و جهادی است،با همت این عزیزان بزرگترین فرآیند دستگاه تعلیم و تربیت که ساماندهی نیروی انسانی بود به خوبی انجام شد.

این مقام مسئول گفت: برای سال تحصیلی جدید کارهای خوبی در حال انجام است،تجهیزات مورد نیاز مدارسی که کمبود داشتند تهیه و در حد امکان تحویل مدیران شد. بیش از هزار و 500جفت کفش که با مشارکت خیرین عزیز تهیه شده بود در بین تمامی دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت بویژه تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار گرفت و برای تمامی دانش آموزان عشایری نیز کفش رایگان توزیع شد.

وی افزود: با مشارکت خیرین بزرگوار در ۳۵ روستای شهرستان لوازم التحریر توزیع شد. نصب تخته هوشمند، اهدای دیتا ،کیس کامپیوتر توسط خیرین، ایزوگام و آسفالت مدارس از سایر کارهایی بود که در ابتدای بازگشایی مدارس انجام شد. با تلاش و همت گروه های عزیز جهادی یک حرکت رو به جلو رخ داد و اقدامات عمرانی خوبی در مدارس صورت گرفت که جای تقدیر دارد. همکاران ما در دورترین روستای شهرستان تا مرکز شهر مشغول به خدمت و آموزش هستند.

رمضان پروانه افزود: اگر با کار جهادی مشکلات حل نشود با پشت میز نشینی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد. اگر می خواهیم به موفقیت دست پیدا کنیم باید برای طول سال تحصیلی دانش آموزان برنامه های‌ متنوع و خوبی را طرح و به مرحله اجرا درآوریم ،تا این عزیزان به نحو مطلوبی دستاوردهای این نظام مقدس را درک کنند.

رمضان پروانه در پایان گفت: همه با هم به مسائل تبیینی روی آورده و به موضوع جهاد تبیین ورود می کنیم تا به امید خدا در سال جاری اتفاقات خوبی رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار