اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۸۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

علیرضا عباس‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ خراسان جنوبی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ در استان گفت: ما از این طرح حمایت می‌کنیم.

وی با تشریح نمونه‌های موفق کشوری این رویداد، از نقش تأثیرگذار چنین برنامه هایی در معرفی استان خراسان جنوبی مطالبی را بیان کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی نیز با ذکر این نکته که این رویداد با شعار "سفر آسان و ارزان با حداقل هزینه" در فصل گردشگری استان در فصل پاییز برگزار خواهد شد، تأکید کرد: در فصل گردشگری خراسان جنوبی برنامه‌های متنوعی به منظور معرفی هرچه با شکوه‌تر استان خواهیم داشت و حمایت کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این مسیر، گام مؤثری در پیشبرد اهداف توسعه گردشگری استان خواهد بود.

شاه‌وردی به تشریح چگونگی برگزاری این رویداد پرداخت و گفت: اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ با حدود 40 خودروی کمپر و کاروان در بازه زمانی مهرماه در سه شهرستان خوسف، بیرجند و درمیان برگزار خواهد شد.

وی افزود: رونق گردشگری و معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی، توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در استان، معرفی این نوع وسیله‌های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار