برگزاری جشن عاطفه‌ها در۶۷۰ آموزشگاه خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، امروز شنبه از برپایی جشن عاطفه‌ها در بیش از ۶۷۰ آموزشگاه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه‌ها در۶۷۰ آموزشگاه خراسان جنوبی

مهدی حسنی،درآیین نمادین جشن عاطفه ها که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در دبستان شاهد شهیده معصومه محمودی بیرجندبرگزار شد، گفت: در سال گذشته دانش آموزان نوع دوست و با عاطفه استان،مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به هم کلاسی های نیازمند خود کمک کردند.

در این مراسم که به صورت زنده و مستقیم از شبکه خاوران پخش می شد، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از توزیع ۱۰۵ هزار پاکت در مدارس استان خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند استان مدد جوی کمیته امداد امام خمینی«ره» بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

وی، از جشن عاطفه ها به عنوان بارزترین محور همدلی دانش‌آموزان بهارستان علم و ادب و روز استجابت دعای کودکان، پدران و مداران نیازمند، یاد کرد و ادامه داد: جشن عاطفه‌هاهمه ساله و با هدف نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی، با آغاز سال تحصیلی،در بهارستان علم و ادب و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی،بابیان این که جشن عاطفه ها،روز اجرای تکالیف خداوندی بربندگان است؛ اضافه کرد: نهادینه کردن عدالت آموزشی و تربیتی به عنوان یکی از ارکان سند تحول مهمترین رویکرد خادمین نظام تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش خراسان جنوبی به شمار می رود و بر این اساس تلاش می کنیم هیچ دانش آموزی به دلیل محرومیت از درس و تحصیل عقب نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار