مدیر دارالقرآن مرکزی حضرت ولی عصر(عج):

امسال دانش‌آموزان بیشتری در مجمع قاریان و حافظان شرکت کردند

مشهد(پانا) - مدیر دارالقرآن مرکزی حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد امسال به نسبت سال گذشته دانش‌آموزان بیشتری در مجمع قاریان، حافظان و مداحان شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امسال دانش‌آموزان بیشتری در مجمع قاریان و حافظان شرکت کردند

حسین بازودار، مدیر دارالقرآن مرکزی حضرت ولی عصر (عج) در مراسم اختتامیه کلاس های تابستانه مجمع قاریان، حافظان و مداحان گفت: کلاس های تابستانه مجمع قاریان و حافظان در سطوح روخوانی، روانخوانی، تجوید، قرائت، حفظ و مداحی به پایان رسید. سال پیش کلاس های مجمع به صورت آزمایشی برای قاریان دختر برگزار شد؛ اما امسال به صورت رسمی مجمع قاریان و حافظان شروع به فعالیت کرد و اولین دوره کلاس های تابستانه خود را پشت سر گذاشت.

بازودار ادامه داد: سطح کلاس های مجمع به خاطر حضور اساتید برجسته ای مانند استاد خاکپور و استاد خلوصی بسیار بالا بود و دانش آموزان از کلاس ها بسیار راضی و خشنود هستند. خروجی کلاس بسیار خوب بود و ما دانش آموزان خوبی را در زمینه های مختلف تربیت کردیم.

مدیر دارالقرآن مرکزی حضرت ولی عصر افزود: امسال به نسبت سال گذشته دانش آموزان بیشتری در مجمع قاریان، حافظان و مداحان ما شرکت کردند و ما هم امیدواریم که بتوانیم ظرفیت مجمع را در سال های آینده افزایش دهیم تا بتوانیم از دانش آموزان بیشتری استقبال کنیم.

در این مراسم که با حضور دانش‌آموزان مجمع قاریان، حافظان و مداحان استان خراسان رضوی برگزار شد، دانش آموزان به اجرای نماهنگ های مختلف به مناسبت هفته وحدت و دفاع مقدس اجرا کردند.

دانش آموز خبرنگار، سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار