وظیفه هر فرد در جامعه تبیین مسیر و ادامه راه شهدای دفاع مقدس است

تبادکان (پانا) - رئیس عقیدتی سیاسی پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی گفت وظیفه هر فرد در جامعه تبیین مسیر و ادامه راه شهدای دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه هر فرد در جامعه تبیین مسیر و ادامه راه شهدای دفاع مقدس است

محمود قاسمی، رئیس عقیدتی سیاسی پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: خداوند حجتش را هر زمانی بر ما تمام می‌کند، پس از پایان دفاع مقدس برخی گفتند دیگر این موضوع تمام شد در حالی که ما ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز داریم و در این ایام خوب است نگاهی به سرگذشت آن‌ها بیاندازیم تا بدانیم این راه ادامه دارد.

وی افزود: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و انسان هستند که با تاسی از آنان می‌توانیم در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم. شهدا پرچم حق را به دست ما سپرده اند و ما نیز با همان روحیه جهادی و با سلاح ایمان در برابر زورگویان ایستادگی می کنیم.

وی ادامه داد: شهدا آینه تمام نمای مقاومت، ایثار، فداکاری، جهاد و تقواپیشگی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند. جبهه مقاومت برای دفاع از حقانیت اسلام و مقابله در برابر زورگویان تشکیل شد و رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر راه را به ما نشان دادند.

قاسمی اظهار کرد: آرمان‌های شهدا می‌تواند نقشه راهی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان باشد تا با استعانت از آن بتوانند مسیر پر پیچ و خمی که در پیش دارند را بدون خطر و انحراف پشت سر بگذارند.

وی تصریح کرد: نباید تنها به فضاسازی و نصب عکس چند شهید اکتفا کرد، باید تابلوهای فرهنگ شهروندی به سیره عملی شهدا اختصاص یابد و سیره رفتاری شهدا را منتقل کند. دفاع مقدس حفظ حاکمیت بود و از این رو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان گفت: جریان دفاع مقدس بالاترین الگوی امر به معروف و نهی از منکر در همه عرصه‌ها است که نسل جوان باید از همه ابعاد دفاع مقدس الگو بگیرد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار