مدیرکل بهزیستی استان‌تهران خبر داد:

خانه‌دار شدن 25 خانوار بهارستانی دارای دو معلول یا بیشتر

بهارستان‌یک (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان تهران، از  خانه‌دار شدن 25 خانوار بهارستانی دارای دو معلول یا بیشتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
خانه‌دار شدن 25 خانوار بهارستانی دارای دو معلول یا بیشتر

محمد نصیری، مدیرکل بهزیستی استان تهران که برای بررسی مسائل مربوط به بهزیستی در شهرستان بهارستان حضور یافته بود، در گفت وگو با پانا ضمن اعلام خبر خانه دار شدن 25 خانوار بهارستانی دارای دو معلول یا بیشتر، گفت: 25 خانوار بهارستانی دارای دو معلول یا بیشتر بدون پرداخت هیچ گونه وجهی صاحب خانه شدند و این روند در شهرستان بهارستان به عنوان اولین شهرستان در استان تهران تا تعیین تکلیف همه خانواده های با شرایط مشابه ادامه خواهد یافت.

نصیری با اشاره به راه‌اندازی اولین مرکز نگهداری سالمندان در شهرستان بهارستان، اظهار کرد: موافقت های اصولی راه اندازی این مرکز أخذ شده و تا پایان پاییز راه اندازی می گردد که علاوه بر نگهداری سالمندان، در ایجاد اشتغال نیز موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: با تجهیز مرکز اورژانس اجتماعی، خانه امن جهت ارائه خدمات به بانوان سرپرست خانوار یا بدسرپرست راه اندازی شده تا بانوانی که به هر دلیلی سر پناهی ندارند تا مشخص شدن وضعیت خود در این مرکز اسکان داده شوند.

مدیرکل بهزیستی استان‌تهران در پایان سخنان خود از اهداء 1000 ثوب لباس برای ایتام و خانواده‌ها و کودکان محروم شهرستان جهت فصل سرما خبر داد.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی‌آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار