اعلام جزئیات ثبت‌نام مهارت‌آموزان ‌در دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان جزئیات ثبت‌نام مهارت‌آموزان رشته آموزش ابتدایی و آموزش کودکان استثنایی‌ را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات ثبت‌نام مهارت‌آموزان ‌در دانشگاه فرهنگیان

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مرکز توسعه، بهسازی و ارتقای توانمندی سرمایه انسانی دانشگاه فرهنگیان، برنامه ثبت‌نام مهارت­‌آموزان شامل (پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی سال 1401، جاماندگان مشمولین قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر و تکمیل ظرفیت معرفی‌شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در دو رشته آموزش ابتدایی و آموزش کودکان استثنایی) را اعلام کرد.

معرفی‌شدگان باید برای ثبت‌نام غیرحضوری در روزهای 6 تا 8 مهر به سامانه مروارید (سامانه آموزشی پذیرش مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان) به آدرس ‌ttc.cfu.ac.ir ‌‌مراجعه و ثبت‌نام کنند (نام کاربری و رمز عبور به‌صورت پیش‌فرض در زمان ثبت‌نام، توسط سامانه اعلام می‌شود.).

ثبت‌نام حضوری «تطیبق مدارک بارگزاری‌شده ثبت‌نام غیرحضوری با اصل مدارک توسط کارشناس مربوطه» تنها از کسانی انجام می‌شود که ‌ثبت‌نام غیرحضوری را انجام داده باشند.

لازم به توضیح است همزمان با شروع پودمان (12 مهرماه) مهارت‌آموزان محترم نسبت به ثبت‌نام حضوری اقدام کنند.

‌معرفی‌شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت‌نام غیرحضوری، باید ‌به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود ‌مراجعه و اطلاعات مربوط به دوره مهارت‌آموزی را دریافت کنند‌.

شروع دوره آموزشی و برنامه درسی

دوره مهارت‌آموزی شامل دو پودمان است. پودمان اول آن از 12 مهر امسال آغاز می‌­شود که مهارت‌آموزان باید پس از ثبت‌نام براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام کنند. در صورتی که مهارت‌آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند، امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

پودمان‌های اول و دوم به صورت حضوری برگزار می­‌شود. در کنار آموزش حضوری بسته‌­های یادگیری الکترونیکی که لینک آن در منوی اصلی پرتال سازمان مرکزی دانشگاه با عنوان (محتوی دوره مهارت‌آموزی) ایجاد شده است، در دسترس است.

‌ با توجه به پایین بودن آمار پذیرفته‌­شدگان در رشته آموزش کودکان استثنایی و عدم امکان برگزاری در کل کشور، این رشته مهارت‌‍­آموزی صرفا در 18 استان به شرح زیر برگزار می­‌شود و مهارت‌آموز رشته استثنایی در زمان ثبت‌نام باید با توجه به محل اقامت خود یکی از استان‌­های موردنظر را انتخاب کند.

استان‌های محل برگزاری رشته آموزش کودکان استثنایی

آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، تهران، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گیلان، هرمزگان، همدان، یزد، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و کردستان

‌دانشگاه فرهگیان تاکید کرده است که اعلام اسامی مهارت‌آموزان به وزارت آموزش و پرورش از سوی این دانشگاه ‌منوط به گذراندن دو پودمان یک و دو و شرکت در آزمون اصلح (جامع) و قبولی در موارد ذکر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار