‌معاون وزیر آموزش و پرورش در یادواره شهدای ۲ مهرماه آبادان‌؛

فرهنگیان همواره و در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دست رد به سینه دشمنان زدند

تهران (پانا) - همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، معاون وزیر آموزش و پرورش در یادواره شهدای ۲ مهرماه آبادان گفت فرهنگیان همواره و در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دست رد به سینه دشمنان زدند.

کد مطلب: ۱۴۰۷۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان همواره و در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دست رد به سینه دشمنان زدند

قاسم احمدی لاشکی در یادواره شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قلب جامعه است، گفت: دشمن بعثی با بمباران وحشیانه اداره آموزش و پرورش آبادان در نخستین روزهای جنگ تحمیلی در واقع قلب جامعه را هدف قرار داده بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حراست از خون شهدای فرهنگی امری واجب است، ادامه داد: تربیت دانش‌آموزانی فداکار دست رنج امثال شهید صمد صالحی است که در جایگاه یک رئیس وظیفه‌شناس درس شهادت به نسل آینده آموخت.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: شهید بهنام محمدی نشانه‌ای از تلاش‌های صادقانه فرهنگیان است، در واقع دانش‌آموزان دوران دفاع مقدس با یک دست اسلحه و یک دست کتاب در دست داشتند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه محل شهادت شهدای فرهنگی آبادان تبدیل به موزه شهادت و ایثار شود، افزود: فرهنگیان همواره و در صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی دست رد به سینه دشمنان زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار