گزارش خبرنگار دانش‌آموز پانا از آغاز سال تحصیلى جدید در مدارس؛

شور و شادى در مدارس تهران، با مهر مهدوى

گلبانگ آغاز امامت در مدارس شهر تهران طنین‌انداز شد

تهران(پانا) - مهر ماه که فرا می‌رسد هر یک از دانش آموزان به نحوی خوشحال می‌شوند برخی به خاطر فراگیری دروس و تلاش برای رسیدن به اهدافشان و برخی دیگر نیز با شوق دیدار دوستان پس از سه ماه تعطیلی تابستان، امسال این شادى از تقارن ماه مهر با آغاز امامت امام زمان(عج) در مدارس دو چندان شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شور و شادى در مدارس تهران، با مهر مهدوى

امسال که بهار تعلیم و تربیت با آغاز امامت حضرت ولی عصر مقارن شده است و از آن به عنوان مهر مهدوی نیز یاد می‌شود دلیل شادی دیگری برای دانش آموزان نیز وجود دارد. دانش آموزان این تقارن را به فال نیک گرفتند، چنانچه گفته اند سالی که نکوست از بهارش پیداست.

همزمان با آغاز امامت صاحب‌الزمان (عج)، گلبانگ مهدوی از مدارس شهر تهران شنیده می‌شود و مدیران، معلمان و دانش‌آموزان با برگزاری جشن‌های کوچک و بزرگ ارادت خود را به ایشان ابراز کرده ، با آن حضرت تجدید بیعت کرده و بهار تعلیم و تربیت را با عطر مهدوی دلنشین‌تر کردند.

در همین راستا صبح امروز سوم مهر ماه، مدارس پایتخت شاهد جشن هاى متعددى به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان بود و دانش‌آموزان با اشتیاق فراوان از امام زمان(عج) برای موفقیت در مراحل زندگی‌شان و از جمله موفقیت‌های تحصیلی یاری طلبیدند.

با توجه به اینکه حضرت سال‌های طولانیست که در غیبت کبری به سر می‌برند، آرزوی دیرینه همه ما در ذکری خلاصه می‌شود؛ اللهم عجل لولیک الفرج.


خبرنگار دانش‌آموز: سیده زهرا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار